Obstarávanie

Stravovacie karty pre zamestnancov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 811,50
Konečná suma(Bez DPH):
25 801,18
Zaplatené:
99.96%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
4693.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty vrátanie doručenia stravovacích kariet na adresu objednávateľa; Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Stravovacia karta musí byť označená názvom a logom dodávateľa, Hodnota / charakteristika: požaduje sa; Technické vlastnosti: Stravovacia karta musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, Hodnota / charakteristika: požaduje sa; Technické vlastnosti: Stravovacia karta musí obsahovať číslo karty, dobu platnosti, označenie držiteľa karty (min. 1 údaj), Hodnota / charakteristika: požaduje sa; Technické vlastnosti: Stravovacia karta musí byť chránená PIN kódom, Hodnota / charakteristika: požaduje sa; Technické vlastnosti: Stravovacia karta musí mať možnosť zablokovania v prípade straty, bezplatný online účet, Hodnota / charakteristika: požaduje sa

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Stravovacie karty počet, Jednotka: ks, Minimum: 7, Maximum: 19, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky, Jednotka: EUR, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5,50; Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo elektronickej stravovacej poukážky, Jednotka: ks, Minimum: 1 729, Maximum: 4 693, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Možnosť platby stravovacou kartou v rozmedzí od- do, Jednotka: EUR, Minimum: 0,01, Maximum: , Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 3 25 801,18 0% EUR 29. November 2022 336327

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.