Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacej karty a stravných poukážok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Zoologická záhrada Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
105 060,00
Konečná suma(Bez DPH):
105 026,30
Zaplatené:
99.96%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
20600.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacej karty a stravných poukážok .

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta obsahuje, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, bezpečnostný čip, platnosť karty; Technické vlastnosti: Doba platnosti elektronickej stravovacej karty, Hodnota / charakteristika: min. 2 roky od vydania; Technické vlastnosti: minimálna hodnota transakcie realizovanej elektronickou stravovacou kartou, Hodnota / charakteristika: 0,01; Technické vlastnosti: stravná poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu používané pre tlač cenín, rok platnosti stravnej poukážky, papierová forma,

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: elektronické stravovacie karty, Jednotka: ks, Minimum: 70, Maximum: 85, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: hodnota stravovacej jednotky, Jednotka: eur, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5,1; Technické vlastnosti: predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov, Jednotka: ks, Minimum: 16800, Maximum: 20400, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: predpokladané množstvo odobraných stravných poukážok, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 200, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 3 105 026,30 0% EUR 12. Apríl 2023 341988

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.