Obstarávanie

Technická podpora pre virtuálnu páskovú knižnicu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
254 760,00
Konečná suma(Bez DPH):
175 833,33
Zaplatené:
69.01%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
cena celkom
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je:• poskytovanie technickej podpory pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému- virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 a- fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500na obdobie 24 mesiacov,• zabezpečenie upgrade SW prostredia na aktuálnu verziu 8.1. a kontrola kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Rozsah plnenia:, Hodnota / charakteristika: technická podpora pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 na obdobie 24 mesiacov, nepretržite 24 hodín denne 7 dní v týždni; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: technická podpora pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500 na obdobie 24 mesiacov, v režime 9 x 5 x NBD; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: upgrade SW prostredia na aktuálnu verziu 8.1 a to do 10 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, spolu s kontrolou kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: konfigurácii a doladení; Technické vlastnosti: Nahlásenie požiadavky:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení poskytovateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu, mimo tohto času telefonicky alebo elektronicky (e-mail) oprávneným zástupcom objednávateľa.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ bude prijímať hlásenie na poruchy HW/SW alebo požiadavku na opravu.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno vrátane mobilného tel. čísla zodpovedného zamestnanca objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: ktorý bude poskytovateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky, predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy.; Technické vlastnosti: Spôsob a forma plnenia:, Hodnota / charakteristika: Zhotoviteľ je povinný začať s realizáciou bez zbytočného odkladu:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • najneskôr do 4 hodín od požiadavky objednávateľa ak nie je v nej stanovené inak a službu vykonať (t. j. riadne ukončiť); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: najneskôr do 24 hodín od začatia vykonávania plnenia služby (nástupu technika zhotoviteľa), ak sa jedná o poruchu virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • do dvoch pracovných dní v prípade, že sa jedná o poruchu fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: avšak za predpokladu súčinnosti objednávateľa. Na mieste poruchy vykonať diagnostika zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Technická podpora zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením zmluvy a to doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: vrátane inštalácií na mieste plnenia, technická podpora, licencie, zabezpečenie kompatibility a zaistenie interoperability s dnes používaným HW objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: ako aj odstránenie porúch HW na zariadeniach, výmenu chybných komponentov zariadenia alebo spotrebného materiálu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: kde použije len komponenty a softvérovú výbavu, ktoré sú na tento účel odporúčané, resp. certifikované výrobcom predmetného zariadenia.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný odstraňovať prípadné vzniknuté vady, ktoré vznikli v súvislosti s predmetom plnenia zmluvy a spôsobovali by nefunkčnosť objednávateľovej infraštruktúry.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný okrem upgradu SW na verziu 8.1 zabezpečiť aj jej kompatibilitu a interoperabilitu s objednávateľovou aktuálnou infraštruktúrou.; Technické vlastnosti: Prevzatie plnenia:, Hodnota / charakteristika: Po vykonaní plnenia zhotoviteľ vykoná za účasti povereného zamestnanca objednávateľa potrebné preskúšanie zariadenia pre overenie správnej činnosti; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: opravenej/vymenenej časti zariadenia alebo správnej funkčnosti systému po inštalácii alebo upgrade SW častí zariadení.; Technické vlastnosti: -+, Hodnota / charakteristika: Zhotoviteľ je povinný po vykonaní každej opravy uskutočniť skúšku spôsobilosti (funkčnosti) zariadenia za účelom preverenia riadneho poskytnutia služieb; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a to za prítomnosti poverených zástupcov zhotoviteľa a objednávateľa.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Predmet plnenia sa považuje za splnený podpísaním akceptačného protokolu o servisnom úkone potvrdzujúci vykonanie požadovanej služby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, ktorý bude obsahovať celkový posudok a záver kontroly/opravy, rozpis použitých náhradných dielov k servisnému úkonu; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: alebo popis úkonov vykonaných pri SW podpore a termín plnenia.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 12 mesiacov.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Dokladom o upgrade SW na verziu 8.1 bude akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Poskytovanie technickej podpory pre existujúce (HW/SW) riešenie Virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 vrátane podpory aplikácie CentricStor na obdobie 24 mesiacov v režime 24 x 7, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24; Technické vlastnosti: 2. Poskytvanie technickej podpory zariadenia fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500 na obdobie 24 mesiacov v režime 9 x 5 x NBD, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24; Technické vlastnosti: 3. Upgrade SW prostredia On-Site u zákazníka na aktuálnu verziu 8.1 spolu s implementáciou do existujúceho prostredia objednávateľa a kontrolou kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení, Jednotka: jednotka výkonu, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Atos IT Solutions and Services s.r.o. 3 211 000,00 20% EUR 3. Jún 2022 345740

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.