Predmetom zákazky je:• poskytovanie technickej podpory pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému- virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 a- fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500na obdobie 24 mesiacov,• zabezpečenie upgrade SW prostredia na aktuálnu verziu 8.1. a kontrola kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení.
Technické vlastnosti: Rozsah plnenia:, Hodnota / charakteristika: technická podpora pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 na obdobie 24 mesiacov, nepretržite 24 hodín denne 7 dní v týždni; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: technická podpora pre súčasne používané (existujúce) HW a SW vybavenie systému fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500 na obdobie 24 mesiacov, v režime 9 x 5 x NBD; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: upgrade SW prostredia na aktuálnu verziu 8.1 a to do 10 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, spolu s kontrolou kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: konfigurácii a doladení; Technické vlastnosti: Nahlásenie požiadavky:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení poskytovateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu, mimo tohto času telefonicky alebo elektronicky (e-mail) oprávneným zástupcom objednávateľa.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ bude prijímať hlásenie na poruchy HW/SW alebo požiadavku na opravu.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno vrátane mobilného tel. čísla zodpovedného zamestnanca objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: ktorý bude poskytovateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky, predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy.; Technické vlastnosti: Spôsob a forma plnenia:, Hodnota / charakteristika: Zhotoviteľ je povinný začať s realizáciou bez zbytočného odkladu:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • najneskôr do 4 hodín od požiadavky objednávateľa ak nie je v nej stanovené inak a službu vykonať (t. j. riadne ukončiť); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: najneskôr do 24 hodín od začatia vykonávania plnenia služby (nástupu technika zhotoviteľa), ak sa jedná o poruchu virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • do dvoch pracovných dní v prípade, že sa jedná o poruchu fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: avšak za predpokladu súčinnosti objednávateľa. Na mieste poruchy vykonať diagnostika zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Technická podpora zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením zmluvy a to doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: vrátane inštalácií na mieste plnenia, technická podpora, licencie, zabezpečenie kompatibility a zaistenie interoperability s dnes používaným HW objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: ako aj odstránenie porúch HW na zariadeniach, výmenu chybných komponentov zariadenia alebo spotrebného materiálu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: kde použije len komponenty a softvérovú výbavu, ktoré sú na tento účel odporúčané, resp. certifikované výrobcom predmetného zariadenia.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný odstraňovať prípadné vzniknuté vady, ktoré vznikli v súvislosti s predmetom plnenia zmluvy a spôsobovali by nefunkčnosť objednávateľovej infraštruktúry.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný okrem upgradu SW na verziu 8.1 zabezpečiť aj jej kompatibilitu a interoperabilitu s objednávateľovou aktuálnou infraštruktúrou.; Technické vlastnosti: Prevzatie plnenia:, Hodnota / charakteristika: Po vykonaní plnenia zhotoviteľ vykoná za účasti povereného zamestnanca objednávateľa potrebné preskúšanie zariadenia pre overenie správnej činnosti; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: opravenej/vymenenej časti zariadenia alebo správnej funkčnosti systému po inštalácii alebo upgrade SW častí zariadení.; Technické vlastnosti: -+, Hodnota / charakteristika: Zhotoviteľ je povinný po vykonaní každej opravy uskutočniť skúšku spôsobilosti (funkčnosti) zariadenia za účelom preverenia riadneho poskytnutia služieb; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a to za prítomnosti poverených zástupcov zhotoviteľa a objednávateľa.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Predmet plnenia sa považuje za splnený podpísaním akceptačného protokolu o servisnom úkone potvrdzujúci vykonanie požadovanej služby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, ktorý bude obsahovať celkový posudok a záver kontroly/opravy, rozpis použitých náhradných dielov k servisnému úkonu; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: alebo popis úkonov vykonaných pri SW podpore a termín plnenia.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 12 mesiacov.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Dokladom o upgrade SW na verziu 8.1 bude akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Technické vlastnosti: 1. Poskytovanie technickej podpory pre existujúce (HW/SW) riešenie Virtuálnej páskovej knižnice Fujitsu Eternus CS8200 vrátane podpory aplikácie CentricStor na obdobie 24 mesiacov v režime 24 x 7, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24; Technické vlastnosti: 2. Poskytvanie technickej podpory zariadenia fyzickej páskovej knižnice Quantum Scalar i500 na obdobie 24 mesiacov v režime 9 x 5 x NBD, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24; Technické vlastnosti: 3. Upgrade SW prostredia On-Site u zákazníka na aktuálnu verziu 8.1 spolu s implementáciou do existujúceho prostredia objednávateľa a kontrolou kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení, Jednotka: jednotka výkonu, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Atos IT Solutions and Services s.r.o. | 3 | 211 000,00 | 20% | EUR | 3. Jún 2022 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.