Obstarávanie

Stravné poukážky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský pozemkový fond
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
160 037,00
Konečná suma(Bez DPH):
159 925,41
Zaplatené:
99.93%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečovanie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v listinnej podobe; Predmetom zákazky je zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov Slovenského pozemkového fondu formou stravovacích poukážok v zariadeniach, ktoré sú oprávnené poskytovať stravovacie služby. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa; Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu; Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: rok platnosti stravnej poukážky (platnosť musí byť aspoň 6 mesiacov od dodania stravných poukážok); Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: nominálnu hodnotu

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: nominálna hodnota, Jednotka: eur, Minimum: , Maximum: 6,00, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: počet zamestnancov, ktorí majú záujem o lístky, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: 104, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: počet prac. dní v technickom roku (12 mesiacov) – t.j. od 01.06.2023 – do 31.05.2024, Jednotka: počet pracovných dní, Minimum: 249, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Počet stravných poukážok celkom, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 25 896, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 2 159 925,41 0% EUR 17. Máj 2023 351591

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.