Obstarávanie

Zabezpečenie nákupu a dodávky interiérového vybavenia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 360,00
Konečná suma(Bez DPH):
13 360,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nábytku pre potreby MŠVVaŠ SR.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
VAREZ INTERIER, s.r.o. 2 13 360,00 Neuvedené EUR 13. Júl 2023 359262

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049655.pdf 13. Február 2023 13. Február 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3277752/1444837?cHash=0cd1287fe48e6792356cd8f5a87bfc29","filename":"Odpovede na otázky VO 1049655.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 440306.pdf 24. August 2022 24. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3243503/1369281?cHash=36c551901cf1dfd00a13b56a7a726005","filename":"Odpovede na otázky VO 440306.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke: Kancelársky nábytok 4. poschodie 7. August 2023 7. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3324694/1553279?cHash=a1d1cdb637b68b2a6c9fe265d48bd0e5","filename":"SPRÁVA O ČIASTKOVEJ ZÁKAZKE Kancelársky nábytok 4. poschodie.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Spresnenie Prílohy č.3 Súťažných podkladov 18. Január 2023 18. Január 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3272549/1433912?cHash=f69b9d9add5b1a58be35029c02715738","filename":"Príloha č 3 SP upravená.docx"}]
Správa o zákazke správa o zákazke Kancelárske stoličky 24. Marec 2023 24. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3287800/1466881?cHash=360679f21b3f58bca29746ce8a4ffbf6","filename":"SPRÁVA O ČIASTKOVEJ ZÁKAZKE Kancelárske stoličky.pdf"}]
Správa o zákazke správa o zákazke Kancelársky nábytok - čalúnené stoličky, čalúnené kreslá, taburetka 24. Marec 2023 24. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3287789/1466871?cHash=c004c41cc7ae86f8f676b6ca6987ea6c","filename":"SPRÁVA O ČIASTKOVEJ ZÁKAZKE Kancelársky nábytok - čalúnené stoličky,čalúnené kreslá, taburetka.pdf"}]
Správa o zákazke správa o zákazke Materská škola Černyševského - interiérové vybavenie 26. Apríl 2023 26. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3296631/1487520?cHash=83893a5038e66b25eacb47aeb977c946","filename":"SPRÁVA O ČIASTKOVEJ ZÁKAZKE MŠ Černyševského - interiérové vybavenie.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Kúpna zmluva 27. Apríl 2023 27. Apríl 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Kúpna zmluva 16. November 2022 16. November 2022 []
Súťažné podklady Súťažné podklady 27. Máj 2022 27. Máj 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3222182/1324196?cHash=77569e130ebacdeb7957909d7ef491be","filename":"sp_dns_Centrálny nákup interiérového vybavenia.docx"}]
Správa o zákazke správa o zákazke 23. August 2022 23. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3243279/1368765?cHash=c887b6c81a34c0106938709def754b67","filename":"Sprava_o_zakazke Zriadenie DNS.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Sprava o zriadení DNS 23. August 2022 23. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3243280/1368766?cHash=ea8b65d03a173176c6303c9e21d3dc54","filename":"Sprava_o_zriadení DNS.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke: Kancelársky nábytok 8. poschodie 28. Júl 2023 28. Júl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3322261/1547217?cHash=b1e2c77f5b3e35b3cda779c61a35b7da","filename":"SPRÁVA O ČIASTKOVEJ ZÁKAZKE Kancelársky nábytok 8. poschodie.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Upravená príloha č.1 Súťažných podkladov 28. Júl 2023 28. Júl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3322354/1547380?cHash=9172a2f32d8d32ca8bd084b6de41d74a","filename":"Upravená Príloha č. 1 súťažných podkladov.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.