Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok a elektronickej stravovacej karty.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
137 088 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
137 088 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55523000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie služieb hromadného stravovania v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky, pre zamestnancov verejného obstarávateľa a rozpočtové a príspevkové organizácie verejného obstarávateľa (ďalej len ďalší kupujúci), formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a pod. na základe akceptovania stravných poukážok/elektronickej stravovacej karty uchádzača v rôznych nominálnych hodnotách, v súlade s nasledovne uvedenou špecifikáciou predmetu zákazky: Časť 1: zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MV SR a zamestnancov príspevkových a rozpočtových organizácií MV SR formou stravovacích poukážok. Časť 2: zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MV SR a zamestnancov príspevkových a rozpočtových organizácií MV SR formou elektronickej stravovacej karty Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona je centrálnou obstarávacou organizáciou v súlade s § 15 zákona. Verejný obstarávateľ zabezpečuje proces centrálneho verejného obstarávania postupom verejnej súťaže výsledkom ktorého bude uzavretie rámcovej dohody s jedným uchádzačom pre konkrétnu časť zákazky. Prostredníctvom centrálnej obstarávacej organizácie, ktorou je verejný obstarávateľ budú Ministerstvu vnútra SR a prijímateľským inštitúciám (uvedeným v časti 1 bode 1 Súťažných podkladov a v bode 2.2. Návrhu Rámcových dohôd) poskytované služby od uchádzača v súlade s rámcovou dohodou pre konkrétnu časť zákazky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Ticket Service, s.r.o. 4 41 126 400,00 Neuvedené EUR 15. August 2023 359809
Ticket Service, s.r.o. 4 95 961 600,00 Neuvedené EUR 15. August 2023 359808

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady - Odkaz 21. Jún 2023 21. Jún 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3311961/1522670?cHash=57428a1333a26d29e8af987428f54b45","filename":"Informacie k zverejnovaniu na profile_new.docx"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.