Obstarávanie

Elektronické stravovacie poukážky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bardejovský podnik služieb BAPOS, mestský podnik
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 613,00
Konečná suma(Bez DPH):
80 580,75
Zaplatené:
99.95%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
13780.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov od 01.01.2024 do 31.12.2024.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta obsahuje, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty, návod na používanie pre držiteľa karty; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta umožňuje, Hodnota / charakteristika: bezkontaktné použitie (do hodnoty € 50) alebo použitie pomocou PIN kódu; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta umožňuje, Hodnota / charakteristika: overenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách, prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou alebo SMS)

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky, Jednotka: €, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5,85; Technické vlastnosti: Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet, Jednotka: kus, Minimum: 53, Maximum: 53, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok, Jednotka: kus, Minimum: 13 780, Maximum: 13 780, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 3 80 580,75 0% EUR 12. November 2023 365870

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.