Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 738/2020 - 3.Q 2023
Zabezpečenie poskytovania služieb stravovania pre zamestnancov UPJŠ v Košiciach v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov formou stravných poukážok v stravovacích zariadeniach.
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovacích služieb formou papierových stravných poukážok pre zamestnancov UPJŠ v Košiciach na obdobie 48 mesiacov v predpokladanom množstve 409 000 kusov.
Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
{"desc"=>"Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 738/2020 - 3.Q 2023\n\nZabezpečenie poskytovania služieb stravovania pre zamestnancov UPJŠ v Košiciach v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov formou stravných poukážok v stravovacích zariadeniach.\nPredmetom zákazky je zabezpečenie stravovacích služieb formou papierových stravných poukážok pre zamestnancov UPJŠ v Košiciach na obdobie 48 mesiacov v predpokladanom množstve 409 000 kusov.", "title"=>"Stravné poukážky", "con_name"=>"Stravné poukážky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"30199770", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"RD 738/2020", "final_value"=>85367.44, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}
Zoznam dokumentov ku obstarávaniu
Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania
Obstarávateľ
Odhadovaná suma (Bez DPH)
Konečná suma (Bez DPH)
Zaplatené
Mena
Rok
Typ
EU fondy
Počet zmlúv
Úspešné
Zoznam vyhlásených obstarávaní
Názov obstarávania
Obstarávateľ
Suma obstarávania
Suma obstarávania_hidden
Mena
Dátum zverejnenia
Lehota na predkladanie ponúk
EU fondy
DT_hidden
Lehota_hidden
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania
Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.
Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 738/2020 - 3.Q 2023
Zabezpečenie poskytovania služieb stravovania pre zamestnancov UPJŠ v Košiciach v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov formou stravných poukážok v stravovacích zariadeniach.
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovacích služieb formou papierových stravných poukážok pre zamestnancov UPJŠ v Košiciach na obdobie 48 mesiacov v predpokladanom množstve 409 000 kusov.
Prihlás sa
Ak máte účet na portáli Patreon, môžete sa prihlásiť a v prípade, že ste podporovateľ, odomknú sa vám prémiové funkcie.
UVOstat Prémium
Pre registráciu na prémiové služby používame platformu Patreon.
Základ
2€ / mesiac
Bez reklám
Detailné vyhľadávanie
DENNE aktualizované datasety kontaktov verejných obstarávateľov a dodávateľov