INMEDIA, spol. s r.o.
|
2 |
11 292,14 |
Neuvedené |
EUR |
3. Január 2024 |
377431 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783533/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 7 Nápoje a čaje. \nPredmetom zákazky je nákup a dodávka čajov bez kofeínu, 100 % koncentrátov a nealkoholických nápojov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave, v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Dodávku tovaru dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/3. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedená v prílohe týchto súťažných podkladov. \nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.\nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 7: Nápoje a čaje", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - nápoje a čaje", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15980000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - nápoje a čaje", "final_value"=>11292.14, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>11292.14, "highest_offer"=>13161.12} |
|
PEKÁREŇ KELPEK s. r. o.
|
2 |
28 148,27 |
Neuvedené |
EUR |
13. Január 2024 |
377430 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8812955/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 6 Chlieb a pečivo. \nPredmetom zákazky je nákup a dodávka chleba a pečiva. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 6 : Chlieb a pečivo ", "con_name"=>"20240027 Rámcová zmluva na dodávku potravín do 7Šj pri MŠ a do ZSD do veku 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce - chlieb, pečivo", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15810000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"20240027 Rámcová zmluva na dodávku potravín do 7Šj pri MŠ a do ZSD do veku 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce - chlieb, pečivo", "final_value"=>28148.27, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>28148.27, "highest_offer"=>29060.6} |
|
INMEDIA, spol. s r.o.
|
3 |
23 497,10 |
Neuvedené |
EUR |
3. Január 2024 |
377429 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783589/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 5 Mrazený tovar – ryby , hydina, zelenina, polotovary.\nPredmetom zákazky je nákup a dodávka mrazených potravín – rýb, hydiny, zeleniny, polotovary podľa opisu. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nMrazené ryby – mrazené rybie mäso bez kostí a bez polyfosfátov, hlbokozmrazené kvality A, maximálna glazúra 5%. V prípade porciovaného mrazeného rybieho mäsa (filé z treskovitých rýb, hoki filety s kožou, losos , treska tmavá) požadujeme dodržať kaliber od 120g do 150g.\nHydina – hlbokozmrazené hydinové mäso (kuracie stehná, kuracie pečienky, kuracie prsia, kurča celé, morčacie prsia) bez konzervantov kvality A. Kupujúci pri dodávke mrazenej hydiny postupuje v súlade s Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 168 zo dňa 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín a tak uplatňuje zásadu: „podporiť spotrebu slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov prostredníctvom štátnych a verejných inštitúcií formou ich prioritného nákupu pre zabezpečenie stravovania“.\nZelenina – hlbokozmrazená (brokolica, zemiakové hranolky, fazuľové struky, hrášok, karfiol, kel, kukurica, špenátový pretlak, tekvica rezaná, zeleninová zmes: mochovská, pod sviečková, s brokolicou).\nHlbokozmrazenou potravinou určenou na ľudskú spotrebu (ďalej len „hlbokozmrazená potravina“) je potravina, ktorá bola podrobená vhodnému procesu rýchleho zmrazenia, pri ktorom je v závislosti od typu výrobku čo najrýchlejšie prekonaná zóna maximálnej kryštalizácie a výsledná teplota výrobku je vo všetkých jeho častiach trvalo udržiavaná na úrovni najmenej – 18 °C alebo nižšej. Pri uvádzaní na trh musí byť táto vlastnosť uvedená na označení.\n-\tSuroviny na výrobu hlbokozmrazenej potraviny musia byť zdravotne neškodné, v požadovanej kvalite a čerstvosti.\n-\tPríprava a hlboké zmrazenie sa musia realizovať okamžite za použitia vhodného technického zariadenia, aby sa chemické, biochemické a mikrobiologické zmeny obmedzili na minimum.\n-\tPočas skladovania, uchovávania alebo prepravy hlbokozmrazenej potraviny sa pri zachovaní správnej skladovacej a prepravnej praxe) môže teplota potraviny prechodne zvýšiť najviac na -15 °C.\n-\tHlbokozmrazená potravina, ktorá je určená na uvedenie na trh konečnému spotrebiteľovi, musí byť balená do vhodného obalu, ktorý ju chráni pred vysušením, znečistením, mikrobiálnou a inou vonkajšou kontamináciou.\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 5 : Mrazený tovar – ryby, hydina, zelenina, polotovary", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mrazený tovar - ryby, hydina, zelenina, polotovary", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15220000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mrazený tovar - ryby, hydina, zelenina, polotovary", "final_value"=>23497.1, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>23497.1, "highest_offer"=>28760.76} |
|
INMEDIA, spol. s r.o.
|
1 |
40 899,96 |
Neuvedené |
EUR |
3. Január 2024 |
377428 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783666/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 4 Ostatné potravinárske výrobky. \nPredmetom zákazky je nákup mlynských a škrobových výrobkov, sterilizovanej zeleniny a ovocia, vajec a cukru. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 4: Ostatné potravinárske výrobky ", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - ostatné potravinárske výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15600000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - ostatné potravinárske výrobkyRámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - ostatné potravinárske výrobky", "final_value"=>40899.96, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil} |
|
CIMBAĽÁK s.r.o.
|
3 |
31 703,04 |
Neuvedené |
EUR |
7. Január 2024 |
377427 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8790884/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 3 Čerstvé kuchynsky opracované mäso a mäsové výrobky.\nPredmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého kuchynského opracovaného mäsa a mäsových výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 3 : Čerstvé kuchynsky opracované mäso a mäsové výrobky", "con_name"=>"Rámcova dohoda", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15100000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcova dohoda", "final_value"=>31703.04, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>31703.04, "highest_offer"=>36327.21} |
|
INMEDIA, spol. s r.o.
|
1 |
52 927,97 |
Neuvedené |
EUR |
3. Január 2024 |
377426 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783685/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\" Časť č. 2 Mlieko a mliečne výrobky. \nPredmetom zákazky je nákup a dodávka mlieka a mliečnych výrobkov . Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 2 : Mlieko a mliečne výrobky ", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mlieko a mliečne výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15500000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mlieko a mliečne výrobky", "final_value"=>52927.97, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>52927.97, "highest_offer"=>nil} |
|
M.A.D.D. FRUIT, s.r.o.
|
2 |
50 873,70 |
Neuvedené |
EUR |
7. Január 2024 |
377425 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8790886/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\"- Časť č. 1 Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky.\nPredmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvej zeleniny, čerstvého ovocia a zemiakov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 1 : Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky ", "con_name"=>"Rámcová dohoda č.1 ", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15000000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.1 ", "final_value"=>50873.7, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>50873.7, "highest_offer"=>87223.53} |
|