Obstarávanie

Dodávka potravín (2024)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Michalovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
294 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
239 342,18
Zaplatené:
81.4%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
7

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce"- Časť č. 1 Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky. Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvej zeleniny, čerstvého ovocia a zemiakov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky) Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu. Miesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. Termín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky".

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
INMEDIA, spol. s r.o. 2 11 292,14 Neuvedené EUR 3. Január 2024 377431 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783533/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 7 Nápoje a čaje. \nPredmetom zákazky je nákup a dodávka čajov bez kofeínu, 100 % koncentrátov a nealkoholických nápojov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave, v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Dodávku tovaru dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/3. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedená v prílohe týchto súťažných podkladov. \nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.\nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 7: Nápoje a čaje", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - nápoje a čaje", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15980000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - nápoje a čaje", "final_value"=>11292.14, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>11292.14, "highest_offer"=>13161.12}
PEKÁREŇ KELPEK s. r. o. 2 28 148,27 Neuvedené EUR 13. Január 2024 377430 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8812955/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 6 Chlieb a pečivo. \nPredmetom zákazky je nákup a dodávka chleba a pečiva. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 6 : Chlieb a pečivo ", "con_name"=>"20240027 Rámcová zmluva na dodávku potravín do 7Šj pri MŠ a do ZSD do veku 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce - chlieb, pečivo", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15810000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"20240027 Rámcová zmluva na dodávku potravín do 7Šj pri MŠ a do ZSD do veku 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce - chlieb, pečivo", "final_value"=>28148.27, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>28148.27, "highest_offer"=>29060.6}
INMEDIA, spol. s r.o. 3 23 497,10 Neuvedené EUR 3. Január 2024 377429 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783589/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 5 Mrazený tovar – ryby , hydina, zelenina, polotovary.\nPredmetom zákazky je nákup a dodávka mrazených potravín – rýb, hydiny, zeleniny, polotovary podľa opisu. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nMrazené ryby – mrazené rybie mäso bez kostí a bez polyfosfátov, hlbokozmrazené kvality A, maximálna glazúra 5%. V prípade porciovaného mrazeného rybieho mäsa (filé z treskovitých rýb, hoki filety s kožou, losos , treska tmavá) požadujeme dodržať kaliber od 120g do 150g.\nHydina – hlbokozmrazené hydinové mäso (kuracie stehná, kuracie pečienky, kuracie prsia, kurča celé, morčacie prsia) bez konzervantov kvality A. Kupujúci pri dodávke mrazenej hydiny postupuje v súlade s Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 168 zo dňa 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín a tak uplatňuje zásadu: „podporiť spotrebu slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov prostredníctvom štátnych a verejných inštitúcií formou ich prioritného nákupu pre zabezpečenie stravovania“.\nZelenina – hlbokozmrazená (brokolica, zemiakové hranolky, fazuľové struky, hrášok, karfiol, kel, kukurica, špenátový pretlak, tekvica rezaná, zeleninová zmes: mochovská, pod sviečková, s brokolicou).\nHlbokozmrazenou potravinou určenou na ľudskú spotrebu (ďalej len „hlbokozmrazená potravina“) je potravina, ktorá bola podrobená vhodnému procesu rýchleho zmrazenia, pri ktorom je v závislosti od typu výrobku čo najrýchlejšie prekonaná zóna maximálnej kryštalizácie a výsledná teplota výrobku je vo všetkých jeho častiach trvalo udržiavaná na úrovni najmenej – 18 °C alebo nižšej. Pri uvádzaní na trh musí byť táto vlastnosť uvedená na označení.\n-\tSuroviny na výrobu hlbokozmrazenej potraviny musia byť zdravotne neškodné, v požadovanej kvalite a čerstvosti.\n-\tPríprava a hlboké zmrazenie sa musia realizovať okamžite za použitia vhodného technického zariadenia, aby sa chemické, biochemické a mikrobiologické zmeny obmedzili na minimum.\n-\tPočas skladovania, uchovávania alebo prepravy hlbokozmrazenej potraviny sa pri zachovaní správnej skladovacej a prepravnej praxe) môže teplota potraviny prechodne zvýšiť najviac na -15 °C.\n-\tHlbokozmrazená potravina, ktorá je určená na uvedenie na trh konečnému spotrebiteľovi, musí byť balená do vhodného obalu, ktorý ju chráni pred vysušením, znečistením, mikrobiálnou a inou vonkajšou kontamináciou.\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 5 : Mrazený tovar – ryby, hydina, zelenina, polotovary", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mrazený tovar - ryby, hydina, zelenina, polotovary", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15220000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mrazený tovar - ryby, hydina, zelenina, polotovary", "final_value"=>23497.1, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>23497.1, "highest_offer"=>28760.76}
INMEDIA, spol. s r.o. 1 40 899,96 Neuvedené EUR 3. Január 2024 377428 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783666/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 4 Ostatné potravinárske výrobky. \nPredmetom zákazky je nákup mlynských a škrobových výrobkov, sterilizovanej zeleniny a ovocia, vajec a cukru. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 4: Ostatné potravinárske výrobky ", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - ostatné potravinárske výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15600000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - ostatné potravinárske výrobkyRámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - ostatné potravinárske výrobky", "final_value"=>40899.96, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}
CIMBAĽÁK s.r.o. 3 31 703,04 Neuvedené EUR 7. Január 2024 377427 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8790884/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\", Časť č. 3 Čerstvé kuchynsky opracované mäso a mäsové výrobky.\nPredmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého kuchynského opracovaného mäsa a mäsových výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 3 : Čerstvé kuchynsky opracované mäso a mäsové výrobky", "con_name"=>"Rámcova dohoda", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15100000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcova dohoda", "final_value"=>31703.04, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>31703.04, "highest_offer"=>36327.21}
INMEDIA, spol. s r.o. 1 52 927,97 Neuvedené EUR 3. Január 2024 377426 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8783685/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\" Časť č. 2 Mlieko a mliečne výrobky. \nPredmetom zákazky je nákup a dodávka mlieka a mliečnych výrobkov . Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 2 : Mlieko a mliečne výrobky ", "con_name"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mlieko a mliečne výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15500000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda na dodávku potravín do 7 ŠJ pri MŠ Mesta Michalovce a do ZSD do 3 rokov Mesta Michalovce - mlieko a mliečne výrobky", "final_value"=>52927.97, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>52927.97, "highest_offer"=>nil}
M.A.D.D. FRUIT, s.r.o. 2 50 873,70 Neuvedené EUR 7. Január 2024 377425 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8790886/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup „Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce\"- Časť č. 1 Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky.\nPredmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvej zeleniny, čerstvého ovocia a zemiakov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Jednotlivé položky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v prílohe týchto súťažných podkladoch. (príloha č. 1 pre uvedenú časť zákazky)\nPredmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. \nUchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej objednávky vždy v čase od 06.00 hod. do 08.00 hod. každý deň alebo na základe určenia vedúceho príslušnej školskej jedálne uvedené v objednávke. \nTovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.\nMiesto dodania predmetu obstarávania je Dodávka potravín do 7 školských jedální pri Materských školách Mesta Michalovce a do Zariadenia starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa Mesta Michalovce. \nTermín dodania predmetu zákazky: 12 mesiacov. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 12 mesiacov. \nPodmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov - Návrh Rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky 1-7, ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti \"B.1 Opis predmetu zákazky\".\n", "title"=>"Časť 1 : Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky ", "con_name"=>"Rámcová dohoda č.1 ", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15000000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.1 ", "final_value"=>50873.7, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>50873.7, "highest_offer"=>87223.53}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.