Obstarávanie

Osobné ochranné pracovné prostriedky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
2 915 695,20
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
18100000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uzavretie rámcovej dohody, ktorej predmetom bude určenie podmienok zadávania zákaziek na dodanie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre potreby zamestnancov verejného obstarávateľa určených k ochrane celého tela, zraku, tváre, sluchu, dýchacích ciest, dolných končatín, rúk, kože, proti úrazu elektrickým prúdom, k používaniu vo výbušnom prostredí, k ochrane pri práci vo výškach, ktorými sa rozumejú najmä pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy, doplnky pracovných odevov, výstražné odevy s vysokou viditeľnosťou, pracovné rukavice, slnečné a ochranné okuliare, štítky na ochranu zraku, ochranná obuv, chrániče sluchu, ochranné masky, filtre k ochranným maskám, respirátory a výstroj pre potápačov, ktorou sa ďalej rozumejú neoprénové čiapky, neoprénové odevy a rukavice. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie návrhu kodifikačných údajov na tovar predmetu zákazky v súlade so STANAG 4177 a podľa zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva obrany Slovenskej republiky č. 476/2011 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o metodike spracúvania návrhu kodifikačných údajov, o programovom vybavení na spracúvanie návrhov kodifikačných údajov, o návrhu kodifikačných údajov a o povinnostiach dodávateľa produktu v znení neskorších predpisov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
KORAKO plus, s. r. o. 3 2 915 695,20 Neuvedené EUR 25. Január 2024 378554 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8862085/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je uzavretie rámcovej dohody, ktorej predmetom bude určenie podmienok zadávania zákaziek na dodanie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre potreby zamestnancov verejného obstarávateľa určených k ochrane celého tela, zraku, tváre, sluchu, dýchacích ciest, dolných končatín, rúk, kože, proti úrazu elektrickým prúdom, k používaniu vo výbušnom prostredí, k ochrane pri práci vo výškach, ktorými sa rozumejú najmä pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy, doplnky pracovných odevov, výstražné odevy s vysokou viditeľnosťou, pracovné rukavice, slnečné a ochranné okuliare, štítky na ochranu zraku, ochranná obuv, chrániče sluchu, ochranné masky, filtre k ochranným maskám, respirátory a výstroj pre potápačov, ktorou sa ďalej rozumejú neoprénové čiapky, neoprénové odevy a rukavice. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie návrhu kodifikačných údajov na tovar predmetu zákazky v súlade so STANAG 4177 a podľa zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva obrany Slovenskej republiky č. 476/2011 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o metodike spracúvania návrhu kodifikačných údajov, o programovom vybavení na spracúvanie návrhov kodifikačných údajov, o návrhu kodifikačných údajov a o povinnostiach dodávateľa produktu v znení neskorších predpisov.", "title"=>"Osobné ochranné pracovné prostriedky", "con_name"=>"Rámcová dohoda č. 2023/525", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"18100000", "addon_cpv"=>["18110000", "18113000", "18114000", "18140000", "18141000", "18142000", "18143000", "18221100", "18444000", "18444100", "18444111", "18830000", "18831000", "18812200", "18816000", "33199000", "33733000", "33735100", "35113400", "35113440", "35113450", "35113470", "35113490", "37412243", "39525200"], "con_crz_id"=>"č. IIS SAP:6900000608 ", "final_value"=>2915695.2, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>2915695.2, "highest_offer"=>4221330.28}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.