Obstarávanie

Zabezpečenie tlačiarenských služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
68 905,20
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom čiastkovej zákazky č. 20 zadávanej v zriadenom Dynamickom nákupnom systéme, bude obstarávanie tlačiarenských služieb, pod ktorými sa rozumie tlač vizitiek, obalov na minutovníky, papierov do minutovníkov, stojačikov na menovky so znakom, zakladačov na dokumenty, štrukturovaných obálok, komplimentiek, papierov na príhovory , PF kariet, roll-up bannerov a pod. v zmysle Prílohy č. 1 výzvy na predkladanie ponúk, vrátane balenia a distribúcie do miest plnenia v zmysle bodu 5 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Tlač uvedených položiek je nevyhnutná na propagáciu a každodenný chod kancelárií MIRRI ďalej pre Plán obnovy a odolnosti i na propagáciu programov EŠIF medzi, ktoré patrí napríklad Operačný program Efektívna verejná správa, Integrovaný regionálny operačný program, Operačný program technická pomoc, Programy nadnárodnej a cezhraničnej spolupráce, Program dunajského regiónu, prostredníctvom ktorých sa zvyšuje povedomie občanov a širokej verejnosti. Predmetom zákazky je dodanie položiek na základe čiastkových zadaní podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v zmysle Prílohy č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky výzvy na predkladanie ponúk.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GOEN, spol. s r.o. 3 68 905,20 Neuvedené EUR 13. Február 2024 382207 https://crz.gov.sk/zmluva/8929785/ {"desc"=>"Predmetom čiastkovej zákazky č. 20 zadávanej v zriadenom Dynamickom nákupnom systéme, bude obstarávanie tlačiarenských služieb, pod ktorými sa rozumie tlač vizitiek, obalov \nna minutovníky, papierov do minutovníkov, stojačikov na menovky so znakom, zakladačov \nna dokumenty, štrukturovaných obálok, komplimentiek, papierov na príhovory , PF kariet, roll-up bannerov a pod. v zmysle Prílohy č. 1 výzvy na predkladanie ponúk, vrátane balenia a distribúcie do miest plnenia v zmysle bodu 5 tejto výzvy na predkladanie ponúk. \n\nTlač uvedených položiek je nevyhnutná na propagáciu a každodenný chod kancelárií MIRRI ďalej pre Plán obnovy a odolnosti i na propagáciu programov EŠIF medzi, ktoré patrí napríklad Operačný program Efektívna verejná správa, Integrovaný regionálny operačný program, Operačný program technická pomoc, Programy nadnárodnej a cezhraničnej spolupráce, Program dunajského regiónu, prostredníctvom ktorých sa zvyšuje povedomie občanov a širokej verejnosti.\n\nPredmetom zákazky je dodanie položiek na základe čiastkových zadaní podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v zmysle Prílohy č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk.\n\nPodrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky výzvy na predkladanie ponúk. \n\n", "title"=>"Zabezpečenie tlačiarenských služieb", "con_name"=>"Rámcová dohoda na zabezpečenie tlačiarenských služieb a tlačovín", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"79810000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č. 4533/2023 ", "final_value"=>68905.2, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>68905.2, "highest_offer"=>78192.0}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_13 15. Jún 2023 15. Jún 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3310426/1518806?cHash=70ab7909ea128cebfc9ed71d7bad2810","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_13.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_04 31. Január 2023 31. Január 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3273710/1439632?cHash=9e9d8f777db7cd8b6e67a4865c9e0bb1","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_04.doc"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049937.pdf 26. Apríl 2023 26. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3296451/1487087?cHash=e38e3733e6607396d37ba95b3b551bb1","filename":"Odpovede na otázky VO 1049937.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_02 11. Január 2023 11. Január 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3271164/1430208?cHash=392cf3671cfc958a3606969ed524e07a","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_02.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_10 27. Apríl 2023 27. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3297086/1488563?cHash=d748cbd198667f3ee9803b2bc5a0c97c","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_10.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_03 10. Január 2023 10. Január 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3270815/1429618?cHash=524f0bdf6547fa9d6175436f03b3f113","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_03.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_09 17. Apríl 2023 17. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293831/1480981?cHash=29533658c2b41c9671b10553ee26a16c","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_09.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpoveď na všeobecnú žiadosť 18. Október 2022 18. Október 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3254115/1393765?cHash=fdc5c2bd9ecb89500b757294a716ed97","filename":"Vysvetlenie súťažných podkladov.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049785.pdf 20. Marec 2023 20. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3286022/1463030?cHash=64c19a524ca7bd623745d4d63498c49f","filename":"Odpovede na otázky VO 1049785.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1050229.pdf 13. Jún 2023 13. Jún 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3309700/1517264?cHash=02a2f521aef3c93e1df5384a2b1a7b52","filename":"Odpovede na otázky VO 1050229.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049601.pdf 6. Február 2023 9. Február 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3276366/1443729?cHash=a24fc2403385d8fa8ce6f6c5f3232fb2","filename":"Odpovede na otázky VO 1049601.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_06 3. Apríl 2023 3. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3290552/1473533?cHash=461b34dd517fced6a5b4f4fc98efb491","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_06.pdf"}]
Správa o zákazke "Zabezpečenie tlačiarenských služieb_14" 18. Júl 2023 18. Júl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3319443/1540299?cHash=f44d8d1e4c51fe9d3dab3e5eb24d54ad","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_14.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_07 10. Máj 2023 10. Máj 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3299605/1494023?cHash=9425ec812d966e48e4872d04c9a70bbc","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_07.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_01 29. November 2022 29. November 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3262689/1412247?cHash=ecd145907616607ed3bfe63817becced","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_01.doc.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_15 2. August 2023 2. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3323487/1550109?cHash=f1e65142e7abf5d4d0203f7defabcde3","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_15.pdf"}]
Správa o zákazke Správa k čiastkovej zákazke_11 10. Máj 2023 10. Máj 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3299633/1494089?cHash=9fc65e0cb62d2c15f4df86d38100d885","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_11.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 3. Október 2022 3. Október 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3250168/1384428?cHash=c0dfeab66d62dd5ac8028ccfef096d42","filename":"SP.docx"}]
Správa o zákazke Správa o zriadení DNS 3. November 2022 3. November 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3257605/1401631?cHash=bfd0a3f96a1f930a0777668a2be60c42","filename":"Správa o zriadení DNS.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.