Obstarávanie

Potraviny - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
389 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
152 618,46
Zaplatené:
39.23%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
4

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom druhej časti zákazky je kúpa a dodanie čerstvého mäsa, hydiny, vnútorností, údenín a mäsových výrobkov pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu druhej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu druhej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Plánovaný výsledok zadávania druhej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre druhú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet druhej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v druhej časti zákazky. Rámcová dohoda pre druhú časť zákazky tvorí prílohu č. 1B súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Táto časť nebola zazmluvnená 0 Neuvedené Dátum neuvedený 382491 {"desc"=>"Predmetom šiestej časti zákazky je kúpa a dodanie nealkoholických a alkoholických nápojov pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu šiestej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu šiestej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov.\n\nPlánovaný výsledok zadávania šiestej časti zákazky:\nSamostatná Rámcová dohoda pre šiestu časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet šiestej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v šiestej časti zákazky. Rámcová dohoda pre šiestu časť zákazky tvorí prílohu č. 1F súťažných podkladov.", "title"=>"Nealkoholické a alkoholické nápoje.", "con_name"=>nil, "currency"=>nil, "main_cpv"=>"15000000", "addon_cpv"=>["15910000", "15930000", "15960000", "15980000", "15981000", "15982000"], "con_crz_id"=>nil, "final_value"=>nil, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 1 57 265,43 Neuvedené EUR 18. Marec 2024 382490 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9051601/ {"desc"=>"\nPredmetom piatej časti zákazky je kúpa a dodanie trvanlivých potravín (cukrovinky, slané a sladké trvanlivé pečivo, bujóny, cestoviny, cukor, čaj, strukoviny, koreniny a chuťové prísady, káva, konzervy, džemy, konzervované ovocie, zelenina, škroby a škrobové výrobky, med, mlynské výrobky, paštéty, spracované ovocie a zelenina) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu piatej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu piatej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov.\n\nPlánovaný výsledok zadávania piatej časti zákazky:\nSamostatná Rámcová dohoda pre piatu časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet piatej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v piatej časti zákazky. Rámcová dohoda pre piatu časť zákazky tvorí prílohu č. 1E súťažných podkladov.", "title"=>"Ostatné trvanlivé potraviny.", "con_name"=>"Rámcová dohoda č. 42/2024 K NR SR.", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15000000", "addon_cpv"=>["15240000", "15312000", "15313000", "15330000", "15331400", "15332100", "15332200", "15332400", "15400000", "15600000", "15800000", "15812000", "15830000", "15840000", "15850000", "15860000", "15870000", "15890000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č. 42/2024 K NR SR.", "final_value"=>57265.43, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>57265.43, "highest_offer"=>57265.43}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 3 36 688,50 Neuvedené EUR 8. Apríl 2024 382489 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9140712/ {"desc"=>"\nPredmetom štvrtej časti zákazky je kúpa a dodanie mlieka, mliečnych výrobkov a vajec pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu štvrtej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu štvrtej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov.\n\nPlánovaný výsledok zadávania štvrtej časti zákazky:\nSamostatná Rámcová dohoda pre štvrtú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet štvrtej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v štvrtej časti zákazky. Rámcová dohoda pre štvrtú časť zákazky tvorí prílohu č. 1D súťažných podkladov.", "title"=>"Mlieko, mliečne výrobky, vajcia.", "con_name"=>"Rámcová dohoda č. 51/2024 K NR SR.", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15000000", "addon_cpv"=>["15500000", "15510000", "15530000", "15540000", "15550000", "15551000", "03142500"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č. 51/2024 K NR SR.", "final_value"=>36688.5, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>36688.5, "highest_offer"=>36688.5}
POZANA MEAT s.r.o. 4 58 664,53 Neuvedené EUR 26. Marec 2024 382488 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9094104/ {"desc"=>"Predmetom druhej časti zákazky je kúpa a dodanie čerstvého mäsa, hydiny, vnútorností, údenín a mäsových výrobkov pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu druhej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu druhej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov.\n\nPlánovaný výsledok zadávania druhej časti zákazky:\nSamostatná Rámcová dohoda pre druhú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet druhej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v druhej časti zákazky. Rámcová dohoda pre druhú časť zákazky tvorí prílohu č. 1B súťažných podkladov.", "title"=>"Čerstvé mäso, hydina, vnútornosti, údeniny a mäsové výrobky.", "con_name"=>"Rámcová dohoda č. 46/2024 K NR SR.", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15000000", "addon_cpv"=>["15100000", "15111100", "15112100", "15113000", "15130000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č. 46/2024 K NR SR.", "final_value"=>58664.53, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>58664.53, "highest_offer"=>65094.25}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.