Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 078 620,00
Konečná suma(Bez DPH):
4 074 541,38
Zaplatené:
99.9%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. 2. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Stravovanie bude zabezpečené prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (EsK). Každý zamestnanec, ktorý má záujem, dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude na mesačnej báze dobíjať stravnými jednotkami. 3. Lehota na dobitie elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 24 (slovom: dvadsaťštyri) hodín od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi /dodávateľovi. 4. Lehota dodávky elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 7 (slovom: siedmich) pracovných dní od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi/ dodávateľovi. 5. Súčasná nominálna hodnota jednej stravnej jednotky je 5,85 EUR, avšak verejný obstarávateľ očakáva, že suma stravnej jednotky sa bude zvyšovať. Skutočná výška stravnej jednotky bude stanovená v objednávke. 6. Celkové predpokladané množstvo odobratých stravných jednotiek počas účinnosti Rámcovej dohody (RD) je 697 200. 7. Verejný obstarávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky zahŕňa províziu úspešného uchádzača. 8. Celkové predpokladané množstvo elektronických stravovacích kariet počas účinnosti RD je 1 200. 9. Elektronická stravovacia karta (EsK) - náležitosti: názov a logo dodávateľa; doba platnosti sú 3 mesiace od posledného nabitia; karta musí byť aktivovaná; karta musí byť vystavená na meno držiteľa karty; karta musí umožňovať dobíjanie karty do 24 hodín – verejný obstarávateľ upozorňuje, že nesmie nastať prípad, žeby boli dodané každý mesiac nabité karty iba na jeden mesiac; s kartou musí byť dodaný aj PIN kód (štvormiestny číselný kód) – môže nastať prípad požiadavky na PIN kód pri platení sumy prevyšujúcej 50 EUR; doba platnosti minimálne 3 roky s vyznačeným dátumom exspirácie; minimálna platba kartou od 0,01 EUR; ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu - bezpečnostný čip (obdobne ako pri bankovej karte); bezodplatná výmena EsK v prípade poškodenia alebo straty; karta musí byť bezkontaktná a s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravovania prostredníctvom portálu a mobilnej aplikácie; bezplatná zmena hesla pri strate alebo zabudnutí prihlasovacích údajov v rámci zabezpečenia prístupu na portál; možnosť zablokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa ako aj zamestnancom samotným; možnosť odblokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa; balenie EsK – 1 karta, jedna obálka so sprievodným listom kde budú napísané prihlasovacie údaje do portálu. 10. Uvedené množstvo elektronických stravovacích kariet v bode 7., ako aj stravných jednotiek v bode 5. tejto časti súťažných podkladov, je len predpokladané (maximálne) a skutočne odobraté množstvo EsK ,ako aj stravných jednotiek počas účinnosti RD, bude určené na základe aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s Čl. III RD si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit ani celkový počet elektronických stravovacích kariet ani celkový počet stravných jednotiek. 12. Úspešný uchádzač/Dodávateľ je povinný v súlade s Čl. II RD dodať množstvo elektronických stravovacích kariet uvedených v objednávke na adresu určenú verejným obstarávateľom a v cene EsK musí byť zahrnuté aj dodanie objednaného množstva EsK na adresu verejného obstarávateľa podľa objednávky. 13. RD bude uzatvorená na 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do doby vyčerpania finančného limitu uvedeného v čl. III RD, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 14. Verejný obstarávateľ bude elektronické stravovacie karty objednávať spolu s dobitím stravných jednotiek spravidla jedenkrát mesačne. V prípade potreby má verejný obstarávateľ/odberateľ právo objednať EsK s dobitím stravných jednotiek aj viackrát ako jedenkrát mesačne, pričom podanie objednávky na dodanie EsK spolu s dobitím stravných jednotiek bude realizované prostredníctvom online objednávkového portálu dodávateľa. 15. Úspešný uchádzač/Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od verejného obstarávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca. 16. Do konečnej celkovej ceny za stravnú jednotku, ktorá bude zmluvnou cenou, musia byť započítané všetky výdavky úspešného uchádzača/dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa tejto časti Opis predmetu zákazky a podľa požiadaviek uvedených v RD. To znamená, že v cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky, ako sú: provízia, dane balenie, poistenie, doprava, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúcia, ako aj náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky EsK, a to vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov tak, aby bolo komplexne zabezpečené plnenie RD. 17. Úspešný uchádzač/Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, ktoré ponúkajú obedové menu, príp. teplé jedlá, zariadeniami rýchleho občerstvenia, reštauráciami, potravinovými reťazcami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej elektronickej stravovacej karty. Tieto zariadenia sa musia nachádzať na území mesta Bratislava.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 2 4 074 541,38 Neuvedené EUR 3. Jún 2024 388771 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9353850/ {"desc"=>"1.\tPredmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. \n2.\tPoskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Stravovanie bude zabezpečené prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (EsK). Každý zamestnanec, ktorý má záujem, dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude na mesačnej báze dobíjať stravnými jednotkami. \n3.\tLehota na dobitie elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 24 (slovom: dvadsaťštyri) hodín od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi /dodávateľovi.\n4.\tLehota dodávky elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 7 (slovom: siedmich) pracovných dní od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi/ dodávateľovi.\n5.\tSúčasná nominálna hodnota jednej stravnej jednotky je 5,85 EUR, avšak verejný obstarávateľ očakáva, že suma stravnej jednotky sa bude zvyšovať. Skutočná výška stravnej jednotky bude stanovená v objednávke.\n6.\tCelkové predpokladané množstvo odobratých stravných jednotiek počas účinnosti Rámcovej dohody (RD) je 697 200.\n7.\tVerejný obstarávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky zahŕňa províziu úspešného uchádzača. \n8.\tCelkové predpokladané množstvo elektronických stravovacích kariet počas účinnosti RD je 1 200.\n9.\tElektronická stravovacia karta (EsK) - náležitosti:\nnázov a logo dodávateľa;\ndoba platnosti sú 3 mesiace od posledného nabitia;\nkarta musí byť aktivovaná;\nkarta musí byť vystavená na meno držiteľa karty;\nkarta musí umožňovať dobíjanie karty do 24 hodín – verejný obstarávateľ upozorňuje, že nesmie nastať prípad, žeby boli dodané každý mesiac nabité karty iba na jeden mesiac;\ns kartou musí byť dodaný aj PIN kód (štvormiestny číselný kód) – môže nastať prípad požiadavky na PIN kód pri platení sumy prevyšujúcej 50 EUR; \ndoba platnosti minimálne 3 roky s vyznačeným dátumom exspirácie;\nminimálna platba kartou od 0,01 EUR; \nochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu - bezpečnostný čip (obdobne ako pri bankovej karte); \nbezodplatná výmena EsK v prípade poškodenia alebo straty;\nkarta musí byť bezkontaktná a s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravovania prostredníctvom portálu a mobilnej aplikácie; \nbezplatná zmena hesla pri strate alebo zabudnutí prihlasovacích údajov v rámci zabezpečenia prístupu na portál; \nmožnosť zablokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa ako aj zamestnancom samotným;\nmožnosť odblokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa;\nbalenie EsK – 1 karta, jedna obálka so sprievodným listom kde budú napísané prihlasovacie údaje do portálu. \n10. Uvedené množstvo elektronických stravovacích kariet v bode 7., ako aj stravných jednotiek v bode 5. tejto časti súťažných podkladov, je len predpokladané (maximálne) a skutočne odobraté množstvo EsK ,ako aj stravných jednotiek počas účinnosti RD, bude určené na základe aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na základe čiastkových objednávok.\n11. Verejný obstarávateľ v súlade s Čl. III RD si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit ani celkový počet elektronických stravovacích kariet ani celkový počet stravných jednotiek.\n12. Úspešný uchádzač/Dodávateľ je povinný v súlade s Čl. II RD dodať množstvo elektronických stravovacích kariet uvedených v objednávke na adresu určenú verejným obstarávateľom a v cene EsK musí byť zahrnuté aj dodanie objednaného množstva EsK na adresu verejného obstarávateľa podľa objednávky. \n13. RD bude uzatvorená na 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do doby vyčerpania finančného limitu uvedeného v čl. III RD, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. \n14. Verejný obstarávateľ bude elektronické stravovacie karty objednávať spolu s dobitím stravných jednotiek spravidla jedenkrát mesačne. V prípade potreby má verejný obstarávateľ/odberateľ právo objednať EsK s dobitím stravných jednotiek aj viackrát ako jedenkrát mesačne, pričom podanie objednávky na dodanie EsK spolu s dobitím stravných jednotiek bude realizované prostredníctvom online objednávkového portálu dodávateľa. \n15. Úspešný uchádzač/Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od verejného obstarávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca.\n16. Do konečnej celkovej ceny za stravnú jednotku, ktorá bude zmluvnou cenou, musia byť započítané všetky výdavky úspešného uchádzača/dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa tejto časti Opis predmetu zákazky a podľa požiadaviek uvedených v RD. To znamená, že v cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky, ako sú: provízia, dane balenie, poistenie, doprava, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúcia, ako aj náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky EsK, a to vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov tak, aby bolo komplexne zabezpečené plnenie RD. \n17. Úspešný uchádzač/Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, ktoré ponúkajú obedové menu, príp. teplé jedlá, zariadeniami rýchleho občerstvenia, reštauráciami, potravinovými reťazcami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej elektronickej stravovacej karty. Tieto zariadenia sa musia nachádzať na území mesta Bratislava.\n", "title"=>"Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet", "con_name"=>"Rámcová dohoda - zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"55520000", "addon_cpv"=>["30237131"], "con_crz_id"=>"9353850", "final_value"=>4074541.38, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>4074541.38, "highest_offer"=>4078620.0}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.