Obstarávanie

Upgrade, dodávka a zabezpečenie prevádzkyschopnosti systému riadenia dopravy VSR Scala


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
193 176,00
Konečná suma(Bez DPH):
193 176,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je upgrade dopravnej centrály Scala verzie 1.5 na verziu 1.7 podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, týkajúcich sa plánovania dopravy, pripojenia radičov k centrále, centrálneho a operatívneho riadenia dopravy, zberu, spracovania a ukladania dopravných dát.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
16. November 2016
Vestník:
223/2016
Predpoklad uzatvorenia v:
25. November 2016
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
208 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
Siemens s.r.o.
IČO:
31349307

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 81 písm. b) tovar, stavebné práce alebo služby môže poskytnúť len určitý hospodársky subjekt, ak 1. predmetom zákazky je vytvorenie alebo nadobudnutie jedinečného umeleckého diela alebo umeleckého výkonu, 2. z technických dôvodov neexistuje hospodárska súťaž a za predpokladu, že neexistuje ani žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania alebo 3. ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania

Vysvetlenie:

Na základe obstaraného znaleckého posudku verejný obstarávateľ preskúmal a vyhodnotil stanovené komplexné kritériá vrátane kritických kritérií v rámci produktov komplexných relevantných systémov identifikovaných na trhu vo vzťahu k riešeniu realizácie projektu upgrade existujúcej cestnej svetelnej signalizácie SCALA. Jednalo sa o kritériá: Kompletne integrovaný modul systému plánovania, zmien a zásobenia radičov zmenenými údajmi, Komunikačná technológia CANTO pre radiče, Komunikačná technológia CANTO pre dopravnú centrálu, Pripojenie radičov protokolom BEFA 15, Pripojenie radičov protokolom CANTO a BEFA 15 súčasne na jednu centrálu, cRSP - vzdialená podpora a správa centrály pri aktualizáciách a poruchách. Verejný obstarávateľ akceptoval znalecký záver, že z technologického hľadiska je možné požadované upgrade centrály SCALA vybraným hospodárskym subjektom a nasadenie iného riešenia je technologicky neprípustné.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Siemens s.r.o. 1 193 176,00 Neuvedené EUR 30. December 2016 83293

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva o poskytovaní služieb 27. Apríl 2017 27. Apríl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/812981/content/637169/download","filename":"Príloha č. 1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/812981/content/637170/download","filename":"Zmluva o poskytovaní služieb.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z priameho rokovacieho konania 27. Apríl 2017 27. Apríl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/812975/content/637130/download","filename":"Zápisnica z priameho rokovacieho konania.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača 27. Apríl 2017 27. Apríl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/812977/content/637143/download","filename":"Ponuka uchádzača_2.časť.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/812977/content/637144/download","filename":"Ponuka uchádzača_1.časť.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/812977/content/637145/download","filename":"Plná moc.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 27. Apríl 2017 27. Apríl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/812978/content/637152/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.