Obstarávanie

Zabezpečenie služieb spojených s podávaním jedál v reštauráciách s obsluhou a služieb spojených s podávaním jedál v samoobslužných zariadeniach prostredníctvom stravovacích poukážok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná transfúzna služba SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 386 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
nadlimitný
Jednotka:
kompletné plnenie predmetu zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania v zmysle § 152 Zákonníka práce formou stravovacích poukážok, ktoré slúžia na stravovanie v stravovacích zariadeniach.; Pod pojmom zabezpečenie stravovania sa rozumie sprostredkovanie poskytovania:; - služieb spojených s podávaním hlavných teplých jedál v reštauráciách s obsluhou, zahrňujúcich čašnícku obsluhu zákazníkov sediacich pri stole, pulte alebo v boxe a zahrňujúcu prípravu a podávanie jedál, vrátane nápojov poskytovaných v reštauráciách a podobných zariadeniach s obsluhou; - služieb spojených s podávaním teplých jedál v samoobslužných zariadeniach, zahŕňajúcich poskytnutie miesta na sedenie, ale bez čašníckej obsluhy, ktoré zabezpečujú určitý sortiment vopred uvarených alebo inak pripravených jedál, z ktorých si zákazník individuálne vyberá. Zahŕňajú prípravu jedál a samoobslužné podávanie, vrátane nápojov v samoobslužných zariadeniach; Stravovacím zariadením sa pre účely tejto zmluvy rozumie zariadenie s viditeľne umiestneným označením Dodávateľa a označením, že v stravovacom zariadení je možné použiť stravovacie poukážky Dodávateľa.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa, zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti; Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami, Hodnota / charakteristika: je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a minimálne štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov; Technické vlastnosti: Balenie stravovacích poukážok:, Hodnota / charakteristika: v bločkoch a hárkoch (konkrétny spôsob balenia a počtu stravovacích poukážok v jednom balení určí Objednávateľ pri objednávke); Technické vlastnosti: Forma stravovacej poukážky:, Hodnota / charakteristika: papierová verzia stravovacej poukážky, vykazujúca ochranné prvky zodpovedajúce cenine. Stálosť papiera použitého na stravovacie poukážky musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem SR a EÚ; Technické vlastnosti: Použitie: stravovacia poukážka nemá charakter platobného prostriedku, Hodnota / charakteristika: je určená výlučne na úhradu hlavného teplého jedla vrátane vhodného nápoja v nominálnej hodnote na nej vyznačenej vo vybraných stravovacích zariadeniach

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Nominálna hodnota stravovacej poukážky pre zamestnancov, Jednotka: EUR, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3,30; Technické vlastnosti: 1.1 Predpokladané množstvo stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 3,30 EUR za zmluvné obdobie 24 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 220000; Technické vlastnosti: 2. Nominálna hodnota stravovacej poukážky pre iné osoby, Jednotka: EUR, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2,00; Technické vlastnosti: 2.1 Predpokladané množstvo stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 2,00 EUR za zmluvné obdobie 24 mesiacov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 330000

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 4 0,00 0% EUR 24. November 2016 122063

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.