Predmetom zákazky je komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečením jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy zamestnancov verejného obstarávateľa a osôb určených verejným obstarávateľom pri zahraničných pracovných cestách v ekonomickej triede v závislosti od požiadavky verejného obstarávateľa z Viedne (letisko Schwechat) alebo z Bratislavy do destinácií v zmysle časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ stanovil maximálne množstvá leteniek na obdobie 36 mesiacov alebo do vyčerpania finančných prostriedkov (predpokladaná hodnota zákazky vo výške 1 570 997,31 EUR bez DPH), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje primárne priame lety, akceptovateľný je 1 prestup v rámci jedného letu.. Predmetom zákazky je zabezpečenie jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy zamestnancov verejného obstarávateľa a osôb určených verejným obstarávateľom pri zahraničných pracovných cestách z Viedne (letisko Schwechat) alebo Bratislavy do destinácií podľa Tabuľky č. 1 (Súťažné podklady - časť B.1 Opis predmetu zákazky), ktorá obsahuje zoznam destinácií, do ktorých verejný obstarávateľ plánuje zabezpečiť leteckú prepravu počas trvania Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ stanovil maximálne množstvá leteniek na obdobie 36 mesiacov, resp. do vyčerpania sumy určenej ako predpokladaná hodnota zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v ekonomickej triede v závislosti od požiadavky verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje primárne priame lety, akceptovateľný je 1 prestup v rámci jedného letu. Požiadavky na zabezpečenie letenky/leteniek budú dodávateľovi zasielané v prípade plánovaných zahraničných pracovných ciest viac ako 72 hodín pred uskutočnením zahraničnej pracovnej cesty zamestnanca alebo osoby určenej verejným obstarávateľom. V prípade mimoriadnej zahraničnej pracovnej cesty bude požiadavka na zabezpečenie letenky zasielaná najneskôr 48 hodín pred odletom. Zahraničné pracovné cesty trvajú v priemere 2 až 3 dni. V prípade prepravy osôb prostredníctvom nízkonákladových leteckých spoločností musí byť v cene letenky zahrnutá aj cena za podanú batožinu (15 kg), ktorú prepravovaná osoba odovzdá pri check-ine a je umiestnená v batožinovom priestore. V rámci predmetu zákazky okrem zabezpečenia leteckej prepravy osôb požaduje verejný obstarávateľ zabezpečiť aj služby súvisiace s leteckou prepravou, a to technickú a administratívnu podporu, informačné služby. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje zabezpečiť prepravu zamestnancov alebo osôb určených verejným obstarávateľom z letiska Viedeň do miesta v rámci Bratislavy pre 15 % letov z maximálneho počtu letov stanovených verejným obstarávateľom. Pod pojmom do miesta v rámci Bratislavy má verejný obstarávateľ na mysli mestské časti v rámci Bratislavy, kde prepravovaná osoba má svoje bydlisko (presná adresa).
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použije postup nadlimitnej reverznej verejnej súťaže, podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na sociálny aspekt. 3. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa podľa bodu I.3 tohto oznámenia, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 4. V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred a poskytne vysvetlenie údajov tak, že toto vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto zákazky. 5. Na účely zabezpečenia riadneho postupu predmetného verejného obstarávania verejný obstarávateľ má za to, že uchádzač predložením ponuky súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v jeho ponuke a zodpovedá za zabezpečenie súhlasov všetkých dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov podľa zákona o ochrane osobných údajov, platného v čase predloženia jeho ponuky. 6. Zábezpeka sa nevyžaduje. 7. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO ver. 18.00. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 8. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná dohoda a subdodávatelia musia byť pred podpisom dohody zapísaní v RPVS, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 9. Pokračovanie ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ a TECHNICKÉ, III.1) PODMIENKY ÚČASTI, III.1.1)Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov): 1.2 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.3 Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). Postup pre záujemcu/uchádzača: V prípade, ak ste používateľ, ktorý nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet. V prípade, ak hospodársky subjekt ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať. Príručky pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Video návody: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html