Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 570 997,31
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60400000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Dištančná forma, prostredníctvom MS Teams, bezplatné stiahnutie: https://www.microsoft.com/sk-sk/microsoft-teams/download-app Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený oprávnenou osobou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných pokladoch - časť V., bod 22.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách pre potreby Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečením jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy zamestnancov verejného obstarávateľa a osôb určených verejným obstarávateľom pri zahraničných pracovných cestách v ekonomickej triede v závislosti od požiadavky verejného obstarávateľa z Viedne (letisko Schwechat) alebo z Bratislavy do destinácií v zmysle časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ stanovil maximálne množstvá leteniek na obdobie 36 mesiacov alebo do vyčerpania finančných prostriedkov (predpokladaná hodnota zákazky vo výške 1 570 997,31 EUR bez DPH), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje primárne priame lety, akceptovateľný je 1 prestup v rámci jedného letu.. Predmetom zákazky je zabezpečenie jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy zamestnancov verejného obstarávateľa a osôb určených verejným obstarávateľom pri zahraničných pracovných cestách z Viedne (letisko Schwechat) alebo Bratislavy do destinácií podľa Tabuľky č. 1 (Súťažné podklady - časť B.1 Opis predmetu zákazky), ktorá obsahuje zoznam destinácií, do ktorých verejný obstarávateľ plánuje zabezpečiť leteckú prepravu počas trvania Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ stanovil maximálne množstvá leteniek na obdobie 36 mesiacov, resp. do vyčerpania sumy určenej ako predpokladaná hodnota zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v ekonomickej triede v závislosti od požiadavky verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje primárne priame lety, akceptovateľný je 1 prestup v rámci jedného letu. Požiadavky na zabezpečenie letenky/leteniek budú dodávateľovi zasielané v prípade plánovaných zahraničných pracovných ciest viac ako 72 hodín pred uskutočnením zahraničnej pracovnej cesty zamestnanca alebo osoby určenej verejným obstarávateľom. V prípade mimoriadnej zahraničnej pracovnej cesty bude požiadavka na zabezpečenie letenky zasielaná najneskôr 48 hodín pred odletom. Zahraničné pracovné cesty trvajú v priemere 2 až 3 dni. V prípade prepravy osôb prostredníctvom nízkonákladových leteckých spoločností musí byť v cene letenky zahrnutá aj cena za podanú batožinu (15 kg), ktorú prepravovaná osoba odovzdá pri check-ine a je umiestnená v batožinovom priestore. V rámci predmetu zákazky okrem zabezpečenia leteckej prepravy osôb požaduje verejný obstarávateľ zabezpečiť aj služby súvisiace s leteckou prepravou, a to technickú a administratívnu podporu, informačné služby. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje zabezpečiť prepravu zamestnancov alebo osôb určených verejným obstarávateľom z letiska Viedeň do miesta v rámci Bratislavy pre 15 % letov z maximálneho počtu letov stanovených verejným obstarávateľom. Pod pojmom do miesta v rámci Bratislavy má verejný obstarávateľ na mysli mestské časti v rámci Bratislavy, kde prepravovaná osoba má svoje bydlisko (presná adresa).

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použije postup nadlimitnej reverznej verejnej súťaže, podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na sociálny aspekt. 3. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa podľa bodu I.3 tohto oznámenia, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 4. V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred a poskytne vysvetlenie údajov tak, že toto vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto zákazky. 5. Na účely zabezpečenia riadneho postupu predmetného verejného obstarávania verejný obstarávateľ má za to, že uchádzač predložením ponuky súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v jeho ponuke a zodpovedá za zabezpečenie súhlasov všetkých dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov podľa zákona o ochrane osobných údajov, platného v čase predloženia jeho ponuky. 6. Zábezpeka sa nevyžaduje. 7. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO ver. 18.00. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 8. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná dohoda a subdodávatelia musia byť pred podpisom dohody zapísaní v RPVS, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 9. Pokračovanie ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ a TECHNICKÉ, III.1) PODMIENKY ÚČASTI, III.1.1)Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov): 1.2 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.3 Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). Postup pre záujemcu/uchádzača: V prípade, ak ste používateľ, ktorý nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet. V prípade, ak hospodársky subjekt ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať. Príručky pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Video návody: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html