Vyhlásené obstarávanie

Manažment údajov Úradu priemyselného vlastníctva SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
698 330,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
31. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Manažment údajov Úradu priemyselného vlastníctva SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je Manažment údajov Úradu priemyselného vlastníctva SR. Cieľom projektu je zabezpečiť pre jednotlivé agendy spracovávané v rámci informačných systémov Úradu priemyselného vlastníctva SR (ďalej len ÚPV SR) manažment údajov pre oblasť informatizácie v zmysle strategickej priority vyplývajúcej z NKIVS. Cieľom projektu je zabezpečiť všetky potrebné zmeny v rámci ÚPV SR, ktoré zabezpečia podporu pre celý Manažment životného cyklu údajov, zvýšia kvalitu údajov ich klasifikáciou a kategorizáciou. Hlavným dôvodom realizácie zákazky je, aby údaje, ktoré spravuje ÚPV SR, boli manažované systematicky, čím sa prispeje ku komplexnej správe údajov celej verejnej správy a aby boli aplikované jasné pravidlá a metodiky pre používanie údajov, riadenie údajov a samotnú správu údajov.. Predmetom zákazky je Manažment údajov Úradu priemyselného vlastníctva SR. Cieľom projektu je zabezpečiť pre jednotlivé agendy spracovávané v rámci informačných systémov Úradu priemyselného vlastníctva SR (ďalej len ÚPV SR) manažment údajov pre oblasť informatizácie v zmysle strategickej priority vyplývajúcej z NKIVS. Cieľom projektu je zabezpečiť všetky potrebné zmeny v rámci ÚPV SR, ktoré zabezpečia podporu pre celý Manažment životného cyklu údajov, zvýšia kvalitu údajov ich klasifikáciou a kategorizáciou. Hlavným dôvodom realizácie zákazky je, aby údaje, ktoré spravuje ÚPV SR, boli manažované systematicky, čím sa prispeje ku komplexnej správe údajov celej verejnej správy a aby boli aplikované jasné pravidlá a metodiky pre používanie údajov, riadenie údajov a samotnú správu údajov. Súčasťou realizácie tohto projektu Manažment údajov Úradu priemyselného vlastníctva SR je nevyhnutná automatizácia nových procesov ÚPV SR a rozvoj automatizácie už existujúcich procesov. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie služieb aplikačného vývoja, ktorých výsledkom bude: vytvorenie nového registra/evidence, publikované a aktualizované datasety, dostupnosť osobných údajov občanov v službe Moje data z registra/evidence, sprístupnenie údajov registra/evidence ostatným inštitúciám VS, -integrácia na Centrálnu integračnú platformu. Požadované služby aplikačného vývoja musia priamo podporiť automatizáciu procesov komplexného manažmentu údajov v rámci očakávaných výstupov projektu verejného obstarávateľa v zmysle platnej štúdie uskutočniteľnosti.

Doplňujúce informácie

1.Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 66 ods. 7 ZVO. 2.Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EO EKS a jeho funkcionalít. Podrobné informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje; informácie k podmienkam a spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Verejný obstarávateľ poskytuje prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1952. V profile verejného obstarávateľa sa zároveň uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na elektronickej tabuli. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uverejňuje podľa § 43 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sprístupňuje podľa § 43 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Pod časťou dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uverejnených podľa § 43 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie prístup k aktuálnym mikrodátam vedených v registroch Úradu priemyselného vlastníctva SR a zároveň k údajom administratívnych zdrojov údajov, ktoré tvoria zdroj údajov pre tvorbu nových registrov a evidencií (ďalej aj prístup). Tento prístup bude umožnený na špeciálne vytvorenom pracovisku za týmto účelom v priestoroch verejného obstarávateľa. Prístup získa záujemca na základe podpisu Dohody o ochrane dôverných informácií uvedenej v prílohe č. 4 súťažných podkladov. 5.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnenej na Elektronickej tabuli a v záložke Lehoty predmetných súťažných podkladov v rámci predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EO EKS dostatočne vopred. 6.JED - v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti JEDom, môže použiť formulár, ktorý tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 7.Vo vzťahu k dokladom a dokumentom preukazujúcim splnenie podmienok účasti sa vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov a dokumentov okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 ZVO. Nakoľko sa jedná o elektronické verejné obstarávanie, verejný obstarávateľ uvádza, aká má byť forma elektronických dokumentov - napr. ekvivalent originálu alebo úradne overeného dokumentu je dokument vyhotovený podľa § 35 ods. 2 zákona č. 305/2013 Z. z. o e-Govermente - teda vyhotovený vo forme zaručenej elektronickej konverzie. 8.V súlade s ust. § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9.Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávania, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.