Vyhlásené obstarávanie

Rámcová dohoda na poistenie majetku, zodpovednosť za škodu PO, poistenie straty na výnosoch, poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu na obdobie od 1.2.2022 do 31.1.2025


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 802 561,75
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66515200-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2021
Ponuka musí platiť do:
15. November 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rámcová dohoda na poistenie majetku, zodpovednosť za škodu PO, poistenie straty na výnosoch, poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu na obdobie od 1.2.2022 do 31.1.2025

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rámcová dohoda na poistenie majetku proti živelným rizikám, odcudzeniu, poistenie strojov a strojových zariadení, poistenie elektroniky, poistenie vnútroštátnej prepravy zásielok, poistenie skla, poistenie prerušenia prevádzky následkom živelných rizík, prerušenia prevádzky následkom lomu stroja, poistenie straty na výnosoch, poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu a poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu na obdobie od 1.2.2022 do 31.1.2025.. Je uvedený vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO). Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch znamená v systéme EVO moment doručenia, ktorý je totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme EVO. 2. Doručenie žiadosti o vysvetlenie odporúčame zaslať v predstihu, aby bola zabezpečená lehota na poskytnutie vysvetlenia a to najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 3. Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom systému EVO. 4. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 5. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v tomto oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať rámcovú dohodu o poskytnutí služby, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. Obstarávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti Rámcovej dohody uzatvoriť také čiastkové Poistné zmluvy, ktorých predmetom budú vybraté riziká v zmysle Prílohy č. 1 Rámcovej dohody. Obstarávateľ nie je povinný poistiť v čiastkovej Poistnej zmluve všetky riziká v zmysle Prílohy č. 1 a zároveň má právo nepoistiť žiadne z rizík v zmysle Prílohy č. 1. Pre vylúčenie pochybností platí, že obstarávateľ má právo si čiastkovou Poistnou zmluvou počas platnosti Rámcovej dohody pripoistiť, alebo odpoistiť riziká v zmysle Prílohy č. 1 Rámcovej dohody, k termínu splatnosti poistenia, t.j. k termínu 1.2.2022, 1.2.2023 a 1.2.2024, resp. k inému dátumu počas trvania Rámcovej dohody na základe vzájomnej dohody oboch zmluvných strán. 7. Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 50.000,- Eur. Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 01.02.2022 do 31.01.2025, prípadne do vyčerpania finančného limitu, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 9. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti. Nakoľko predmet zákazky predstavuje komplexné služby poistenia podľa potrieb a požiadaviek obstarávateľa, obstarávateľ na základe relevantných dôvodov zákazku na časti nedelí. 10. Obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 11. Dokumenty, ktoré je povinný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verenom obstarávaní budú zverejnené v profile obstarávateľa na internetovej stránke UVO.