Predmetom zákazky je návrh a realizácia novej lávky, ktorá bude navrhnutá v mieste pôvodnej lávky. Zároveň bude projekt riešiť komunikáciu pre peších a cyklistov v trase od cyklochodníka Mlynský náhon po navrhovanú lávku cez rieku Torysa. Na jestvujúcej lávke sa nachádzajú inžinierske siete, ktoré bude potrebné pred asanáciou dočasne vyvesiť cez samostatnú dočasnú konštrukciu nad riekou Torysa. Vzhľadom na zlý stavebno-technický stav jestvujúcej lávky je potrebná jej asanácia. Navrhovaný mostný objekt sa nachádza na chodníku pre peších a cyklistov a premosťuje rieku Torysa. Navrhnutá lávka musí vychádzať zo štúdie a konštrukcia cyklochodníka vedeného súbežne z vodným tokom, musí vyhovovať občasnému využitiu správcom toku na prejazd nákladných vozidiel. Určujúcimi požiadavkami pre návrh mostného objektu sú: Priestorové usporiadanie trasy chodníka pre peších a cyklistov a prístupových komunikácií Priestorové usporiadanie, priečny profil a navrhovaná hladina Q 100 rieky Torysa Účelová mapa záujmového územia TECHNICKÉ A ORGANIZAČNÉ RIEŠENIA STAVBY Celá stavba sa člení na tieto objekty: 100-00 Chodník pre peších a cyklistov 200-00 Lávka cez rieku Torysa pre peších a cyklistov 201-01 Osvetlenie na lávke 620-00 Verejné osvetlenie cyklochodníka Podrobnejšie informácie sú uvedené v DÚR. Predmetom zákazky je návrh a realizácia novej lávky, ktorá bude navrhnutá v mieste pôvodnej lávky. Zároveň bude projekt riešiť komunikáciu pre peších a cyklistov v trase od cyklochodníka Mlynský náhon po navrhovanú lávku cez rieku Torysa. Na jestvujúcej lávke sa nachádzajú inžinierske siete, ktoré bude potrebné pred asanáciou dočasne vyvesiť cez samostatnú dočasnú konštrukciu nad riekou Torysa. Vzhľadom na zlý stavebno-technický stav jestvujúcej lávky je potrebná jej asanácia. Navrhovaný mostný objekt sa nachádza na chodníku pre peších a cyklistov a premosťuje rieku Torysa. Navrhnutá lávka musí vychádzať zo štúdie a konštrukcia cyklochodníka vedeného súbežne z vodným tokom, musí vyhovovať občasnému využitiu správcom toku na prejazd nákladných vozidiel. Určujúcimi požiadavkami pre návrh mostného objektu sú: Priestorové usporiadanie trasy chodníka pre peších a cyklistov a prístupových komunikácií Priestorové usporiadanie, priečny profil a navrhovaná hladina Q 100 rieky Torysa Účelová mapa záujmového územia TECHNICKÉ A ORGANIZAČNÉ RIEŠENIA STAVBY Celá stavba sa člení na tieto objekty: 100-00 Chodník pre peších a cyklistov 200-00 Lávka cez rieku Torysa pre peších a cyklistov 201-01 Osvetlenie na lávke 620-00 Verejné osvetlenie cyklochodníka Podrobnejšie informácie sú uvedené v DÚR
Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nepoužije reverzný postup. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.