Vyhlásené obstarávanie

Servis a podpora webstránok www.mirri.gov.sk, odborné technické a programátorské služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je servis a podpora webstránok stránky ministerstva, odborné technické a programátorské služby.. Predmetom zákazky je servis a podpora webstránok stránky ministerstva, odborné technické a programátorské služby. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) požaduje dodať a zabezpečiť služby nasledovne: Implementácia zmien dizajnu a obsahu podľa požiadaviek objednávateľa v súlade s IDSK a vyhláškou ÚPVII č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy v znení vyhlášky MIRRI SR č. 546/2021 Z. z. Ide hlavne o opravu všetkých častí webu, ktoré nespĺňajú podmienky prístupnosti podľa vyhlášky ÚPVII č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy v znení vyhlášky MIRRI SR č. 546/2021 Z. z a nasadenie prvkov IDSK. Verejný obstarávateľ bude pri tejto aktivite spolupracovať s dodávateľom a kontrolovať súlad nového vzhľadu. Nasadenie nových funkcionalít na webovom sídle podľa požiadavky verejného obstarávateľa. Vytvorenie a úpravu podstránok webovej stránky tak, aby boli v súlade s IDSK a vyhláškou ÚPVII č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy v znení vyhlášky MIRRI SR č. 546/2021 Z. z. Zvýšenie bezpečnosti webstránky zmenou CMS systému z Wordpress na Drupal. CMS Drupal je požadovaný na základe analýzy o bezpečnosti CMS Wordpres a Drupal. Tvorba a nasadenie nových podstránok, funkcií, aplikácií a nových modulov, resp. rozširovacích modulov. Ide o aktualizácie obsahu a štruktúry webu vzhľadom k novým projektom z plánu obnovy a odolnosti. Je požiadavka na zvýšenie interaktivity webu, tak že postupne môže dôjsť k nasadeniu chat botov, prípadne iných interaktívnych prvkov. Tak isto je v pláne prepájať web s novými zdrojmi informácií tak, aby sa zjednodušila a zrýchlila komunikácia s návštevníkom webu. Podporu pre zmeny štruktúry a obsahu webu v rozsahu 1800 hodín. Rozsah 1800 hodín bol učený na základe projektového plánu, ktorý zahŕňa vytvorenie dvoch nových podstránok, návrh vzhľadu pre zosúladenie designu celého webu MIRRI s IDSK a vyhláškou o prístupnosti, prepojenie webu MIRRI a intranetu ministerstva, zapracovanie designových a obsahových zmien, nasadenie CMS Drupal, migráciu obsahu do nového CMS, zaškolenie pracovníkov ministerstva na prácu s novým CMS Drupal a cca 700 hodín následnej podpory. Verejný obstarávateľ požaduje naceniť 1800 hodín. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom ponúknuť aj ekvivalentné riešenie. Za (funkčný) ekvivalent sa v takomto prípade považuje také riešenie, ktoré spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený, pričom za (funkčný) ekvivalent sa nepovažuje najmä také riešenie, z ktorého prijatím/plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie tejto Výzvy prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, ak cena úspešného uchádzača presiahne hodinovú sadzbu vo výške 40 EUR bez DPH. Rámcová dohoda je zverejnená v profile verejného obstarávateľa. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.2 tejto Výzvy a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi v ponuke preukázať, že pri plnení zákazky bude skutočne používať zdroje, resp. kapacity osoby, ktorú využije na preukázanie splnenia predmetných podmienok účasti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomným čestným vyhlásením (prísľubom) takejto inej osoby, že v prípade potreby bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie predmetu zákazky počas celého trvania zmluvného vzťahu alebo písomnou zmluvou uzavretou medzi uchádzačom a osobou, ktorej zdrojmi alebo kapacitami mieni uchádzač preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Zároveň osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO a nesmie u tejto osoby existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku verejného obstarávateľa, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený a ako úspešný bude vyhodnotený uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ponuka musí obsahovať: - Doplnenú a podpísanú prílohu č. 1 "Návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk. -Všetky doklady, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, ak je to aplikovateľné.