Vyhlásené obstarávanie

„Vývoj webového portálu pre Národný katalóg otvorených dát (NKOD)“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
81 885,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
25. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ realizuje národný projekt Otvorené údaje 2.0 - Rozvoj centrálnych komponentov pre kvalitné zabezpečenie otvorených údajov, ktorý nadväzuje na národný projekt Elektronické služby Úradu vlády Slovenskej republiky - eDemokracia a otvorená vláda, ktorého cieľom je rozvoj a dobudovanie centrálnych technických komponentov a prostriedkov na trvalé sprístupnenie otvorených údajov verejnej správy. Za účelom naplnenia cieľov tohto národného projektu verejný obstarávateľ pristupuje k zabezpečeniu vytvorenia informačného systému Webový portál pre NKOD, ktorý bude v plnom rozsahu zodpovedať všetkým funkčným, technickým a legislatívnym požiadavkám verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ realizuje národný projekt Otvorené údaje 2.0 - Rozvoj centrálnych komponentov pre kvalitné zabezpečenie otvorených údajov, ktorý nadväzuje na národný projekt Elektronické služby Úradu vlády Slovenskej republiky - eDemokracia a otvorená vláda, ktorého cieľom je rozvoj a dobudovanie centrálnych technických komponentov a prostriedkov na trvalé sprístupnenie otvorených údajov verejnej správy. Za účelom naplnenia cieľov tohto národného projektu verejný obstarávateľ pristupuje k zabezpečeniu vytvorenia informačného systému Webový portál pre NKOD, ktorý bude v plnom rozsahu zodpovedať všetkým funkčným, technickým a legislatívnym požiadavkám verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky pre predkladanie ponúk nie sú všetky komponenty OD2.0, ale len komponent Webový portál pre NKOD. Verejný obstarávateľ požaduje: a) zhotovenie informačného systému v súlade so špecifikáciou verejného obstarávateľa; b) vypracovanie projektovej dokumentácie v zmysle prílohy č. 1 k Vyhláške č. 85/2020 pre realizačnú fázu s ID R-01 až R4; c) realizáciu riešenia, vrátane implementácie a testovania, ktorá zahŕňa: 1. vývoj, zabezpečenie a poskytnutie súčinnosti verejnému obstarávateľovi pri implementácii Informačného systému a pri uvedení Informačného systému do prevádzky na produkčnom pracovisku verejného obstarávateľa, 2. vyhotovenie podporných prostriedkov a konverzných programov vrátane vyhotovenia súvisiacej dokumentácie, 3. inštalácia, nastavenie parametrov a užívateľského nastavenia Informačného systému a ich integrácia a ich uvedenie do prevádzky na testovacom pracovisku verejného obstarávateľa, 4. overenie funkčnosti a úplnosti Informačného systému a jeho jednotlivých častí, 5. tvorba manuálov k SW (tvorba užívateľskej dokumentácie užívateľských príručiek), 6. vyhotovenie dokumentácie o Informačnom systéme; d) poskytnutie post-implementačnej podpory v zmysle § 8 ods. 7 Vyhlášky č. 85/2020 v dĺžke trvania 3 (tri) mesiace od nasadenia Informačného systému do prevádzky (so skutočnými prevádzkovými dátami Informačného systému) a v rozsahu 3 (tri) človekodní týždenne, v rámci ktorej Zhotoviteľ najmä 1. poskytne všetky potrebné informácie, vedomostí a zručností (a to aj formou školení, ak ich Zhotoviteľ vykonáva) vzťahujúcich sa k prevádzke Informačného systému, ako aj konkrétne konzultácie týkajúcich sa Informačného systému, a to verejnému obstarávateľovi alebo subjektu verejným obstarávateľom určeným, po nasadení Informačného systému do prevádzky, 2. poskytne primeranú súčinnosť verejnému obstarávateľovi (najmä vo forme konzultácií) pri príprave verejného obstarávania na SLA Zmluvu pre Informačný systém, 3. spolupracuje s verejným obstarávateľom pri riešení užívateľských incidentov, a to najmä formou poradenstva, konzultácií alebo opravy Vytvoreného zdrojového kódu; e) ostatné dodávky, činnosti a práce nevyhnutné pre realizáciu Diela, najmä pre uvedenie Informačného systému do prevádzky, ktoré nie sú výslovne stanovené ako povinnosť verejného obstarávateľa. Predložená ponuka musí byť predložená v súlade s podmienkami účasti určenými verejným obstarávateľom a zároveň obsahovať doplnenú Cenovú ponuku a Zoznam subdodávateľov. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky, ako i relevantné prílohy sa nachádzajú v dokumentoch v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy (EVO). Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1), III. 1.3) a doplnených a oprávnenou osobou podpísaných príloh Cenová ponuka a Zoznamu subdodávateľov. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny za predmet zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo na vývoj softvérového diela Webový portál otvorených údajov 2.0 (ďalej len zmluva o dielo) uzatvorená v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a § 65 a nasl. zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov, na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti.