Vyhlásené obstarávanie

Elektronické stravovacie karty 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dubnica nad Váhom
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
9. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
9. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, ktorá zabezpečí sprostredkovanie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa v období 12 mesiacov, od 1.1.2023 do 31.12.2023 prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov víťazného uchádzača (stravovacie zariadenia, prevádzky a obchody poskytujúce suroviny a polotovary slúžiace na individuálnu prípravu jedla) akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Špecifikácia a požiadavky na predmet zákazky: - predpokladaný počet zamestnancov počas trvania zmluvného vzťahu: 65 - nominálna hodnota stravnej jednotky: 5,10 Eur - predpokladané celkové množstvo stravných jednotiek počas trvania zmluvného vzťahu 15 600 kusov Predmet zákazky pozostáva z dodania elektronických stravovacích kariet, správy elektronických stravovacích kariet a pripisovania stravných jednotiek na karty podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce.. Poskytovanie služby sprostredkovania stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov víťazného uchádzača bude realizované v období 12 mesiacov, od 1.1.2023 do 31.12.2023. Špecifikácia a požiadavky na predmet zákazky: - predpokladaný počet zamestnancov počas trvania zmluvného vzťahu: 65 - nominálna hodnota stravnej jednotky: 5,10 Eur - predpokladané celkové množstvo stravných jednotiek počas trvania zmluvného vzťahu 15 600 kusov Predmet zákazky pozostáva z dodania elektronických stravovacích kariet, správy elektronických stravovacích kariet a pripisovania stravných jednotiek na karty podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Predmetu zákazky musí byť poskytovaný v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.