Vyhlásené obstarávanie

Technické vybavenie školiacich miestností regionálnych centier


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
17 432,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38652120-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie technického vybavenia školiacich miestností regionálnych centier, ktoré organizačne patria pod Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR.. Projekčné plátno - roleta s elektrickým motorom: 5 ks Projekčné plátno - roleta s elektrickým motorom: 2 ks Projektor: 7 ks Stropný držiak na projektor: 7 ks Laserové ukazovátko: 7 ks HDMI Kábel: 7 ks Montážne práce Podrobná špecifikácia jednotlivých tovarov sa nachádza v prílohe č.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

Lehota na dodanie tovaru vrátane montáže je 30 dní odo dňa odoslania objednávky. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy. Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie tejto Výzvy prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1) ak je to relevantné, doplnenej prílohy Podrobný opis predmetu zákazky (uchádzač vyplní časti tabuľky, ktoré sú podfarbené žltou farbou) a doplnenej a oprávnenou osobou podpísanej prílohy Návrh na plnenie kritéria. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk zašle uchádzačom informáciu o vyhodnotení ponúk. Výsledkom verejného obstarávania je vystavenie objednávky na nákup jednotlivých častí technického vybavenia školiacich miestností regionálnych centier, ktoré tvoria predmet zákazky. Nejde o zelené, sociálne verejné obstarávanie ani o obstarávanie inovácií.