Predmetom zákazky je dodanie potravín pre materské školy. Zákazka je rozdelená na deväť samostatných častí a to: Časť 1 - Nápoje, sirupy a čaje Časť 2 - Mlieko a mliečne výrobky Časť 3 - Mäso a mäsové výrobky Časť 4 - Ryby a rybie výrobky Časť 5 - Mlynské a pekárenské výrobky Časť 6 - Ovocie, zelenina, zemiaky Časť 7 - Vajcia Časť 8 - Suché potraviny a konzervárenské výrobky Časť 9 - Ochucovadlá. Nápoje, sirupy a čaje.Mlieko a mliečne výrobky.Mäso a mäsové výrobky.Ryby a rybie výrobky.Mlynské a pekárenské výrobky.Ovocie, zelenina, zemiaky.Vajcia.Suché potraviny a konzervárenské výrobky.Ochucovadlá.
ROZDELENIE ZÁKAZKY NA ČASTI Zákazka je rozdelená na deväť samostatných častí. Ponuky možno predložiť na jednu časť, niekoľko častí alebo všetky časti. KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK Najnižšia celková cena za príslušnú časť predmetu zákazky v € s DPH. V tejto cene musia byť zahnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky (napr. doprava a iné). SPÔSOB VYHODNOCOVANIA PONÚK Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí pre príslušnú časť predmetu zákazky splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. OBSAH PONUKY (ponuka sa predkladá samostatne pre každú časť predmetu zákazky) Vyplniť štruktúrované kritéria v IS EVO VER. 18.0 (samostatne pre každú časť predmetu zákazky) Predložiť kompletne ocenený Cenník pre jednotlivú samostatnú časť predmetu zákazky s vypísaním identifikačných a kontaktných údajov uchádzača PODMIENKY REALIZÁCIE ZÁKAZKY: Dodávatelia predložením cenovej ponuky sa zaväzujú dodržať všetky požiadavky na kvalitu dodávaných potravín podľa určenej špecifikácie. V prípade, ak dodávaný predmet zákazky nebude spĺňať kvalitatívne požiadavky podľa špecifikácie, verejný obstarávateľ (jednotlivé materské školy) zadajú predmet zákazky priamym zadaním. UPRESNENIE MNOŽSTVA SUROVÍN PRE JEDNOTLIVÉ DODÁVKY BUDE REALIZOVANÉ PRIEBEŽNE PODĽA POTREBY POČAS MESIACOV SEPTEMBER 2023 - AUGUST 2024 NAJNESKÔR V PREDCHÁDZAJÚCI PRACOVNÝ DEŇ DO 14.30 HOD. PRED DŇOM DODÁVKY. Dodávateľ sa predložením cenovej ponuky zaväzuje dodržať všetky požiadavky na kvalitu dodávaných potravín podľa tejto špecifikácie. ZMLUVA S úspešným uchádzačom (resp. uchádzačmi) bude uzatvorená rámcová dohoda s platnosťou na obdobie jedného roka (09/2023 - 08/2024) samostatne pre každú časť predmetu zákazky. KOMUNIKÁCIA Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.