Vyhlásené obstarávanie

Potraviny - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
389 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
22. Február 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otv. ponúk prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk IS EVO je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Táto automaticky generovaná a následne odoslaná zápisnica obsahuje náležitosti v zmysle § 52 ods. 2 zákona o VO.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Potraviny - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička.

Opis obstarávania

Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je kúpa a dodanie potravín pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Zákazka je rozdelená na šesť samostatných častí.. Predmetom prvej časti zákazky je kúpa a dodanie čerstvého ovocia, zeleniny a byliniek pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu prvej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu prvej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Plánovaný výsledok zadávania prvej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre prvú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet prvej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v prvej časti zákazky. Rámcová dohoda pre prvú časť zákazky tvorí prílohu č. 1A súťažných podkladov.Predmetom druhej časti zákazky je kúpa a dodanie čerstvého mäsa, hydiny, vnútorností, údenín a mäsových výrobkov pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu druhej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu druhej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Plánovaný výsledok zadávania druhej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre druhú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet druhej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v druhej časti zákazky. Rámcová dohoda pre druhú časť zákazky tvorí prílohu č. 1B súťažných podkladov.Predmetom tretej časti zákazky je kúpa a dodanie mrazených potravín (mrazené polotovary, mrazené ryby, mrazená zelenina, mrazené ovocie, nanuky a zmrzlina, mrazená hydina, mrazená divina) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu tretej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu tretej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Plánovaný výsledok zadávania tretej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre tretiu časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet tretej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v tretej časti zákazky. Rámcová dohoda pre tretiu časť zákazky tvorí prílohu č. 1C súťažných podkladov.Predmetom štvrtej časti zákazky je kúpa a dodanie mlieka, mliečnych výrobkov a vajec pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu štvrtej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu štvrtej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Plánovaný výsledok zadávania štvrtej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre štvrtú časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet štvrtej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v štvrtej časti zákazky. Rámcová dohoda pre štvrtú časť zákazky tvorí prílohu č. 1D súťažných podkladov.Predmetom piatej časti zákazky je kúpa a dodanie trvanlivých potravín (cukrovinky, slané a sladké trvanlivé pečivo, bujóny, cestoviny, cukor, čaj, strukoviny, koreniny a chuťové prísady, káva, konzervy, džemy, konzervované ovocie, zelenina, škroby a škrobové výrobky, med, mlynské výrobky, paštéty, spracované ovocie a zelenina) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu piatej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu piatej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Plánovaný výsledok zadávania piatej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre piatu časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet piatej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v piatej časti zákazky. Rámcová dohoda pre piatu časť zákazky tvorí prílohu č. 1E súťažných podkladov.Predmetom šiestej časti zákazky je kúpa a dodanie nealkoholických a alkoholických nápojov pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá. Súčasťou predmetu šiestej časti zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu šiestej časti zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky súťažných podkladov. Plánovaný výsledok zadávania šiestej časti zákazky: Samostatná Rámcová dohoda pre šiestu časť zákazky s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet šiestej časti zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti v šiestej časti zákazky. Rámcová dohoda pre šiestu časť zákazky tvorí prílohu č. 1F súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hosp. subjektom sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Elektronickej platformy s využitím Informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hosp. subjektom budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/477963 https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/477963 Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Skratka zákon o VO v celom texte oznámenia znamená zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Skratka SP v celom texte oznámenia znamená príslušné súťažné podklady. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o VO, aby: a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uplatňuje so zreteľom na § 40 ods. 8 zákona o VO fakultatívne dôvody vylúčenia. Podrobne v príslušných SP. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že aplikuje povinnosť vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestni na 1. mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Podrobne v príslušných SP. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe jediného kritéria a to kritéria najnižšej ceny v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o VO - Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet príslušnej časti zákazky. Podrobne v príslušných SP. Verejné obstarávanie nie je zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani zamerané na soc. aspekty.