Vyhlásené obstarávanie

Prístup na portál s doplnkovými službami pre SIEM a ďalšie technológie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
92 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
12. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EPVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený poskytovať službu v oblasti predmetu zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení dodávať tovar a poskytovať službu (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra), uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ z informačného systému verejnej správy. Uvedené platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený a ako úspešný bude vyhodnotený uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.
  • Najnižšia cena za celý predmet zákazky uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta za poskytnutie služieb, ktoré tvoria predmet zákazky. Váhovosť kritéria je 100 %. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služieb musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platiteľmi DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, v eurách. V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platiteľmi DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách. V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie príslušnú sadzbu DPH, platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla verejného obstarávateľa, čo je v súčasnosti sadzba vo výške 20% DPH, ako aj všetky poplatky a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prístupu (software/subscription) pre verejného obstarávateľa na portál s doplnkovými službami pre SIEM a súvisiace služby podľa Prílohy č. 3 tejto výzvy „Opis predmetu zákazky“. Lehota dodania zabezpečenia prístupu na portál s doplnkovými službami pre SIEM podľa predchádzajúcej vety je 15 dní a začína plynúť dňom doručenia objednávky dodávateľovi (úspešnému uchádzačovi). Platnosť požadovaného prístupu (software/subscription) je požadovaná na obdobie minimálne 24 mesiacov. Uchádzačom sa nepovoľuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnocovania ponúk a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené. Ekvivalenty sa nepovažujú za variantné riešenie. Ak sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom ponúknuť aj ekvivalent k požadovanému predmetu zákazky, pričom za (funkčný) ekvivalent sa v takomto prípade považuje také riešenie/licencia, ktoré spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený.

Doplňujúce informácie

Ponuku je potrebné podať prostredníctvom elektronickej platformy IS EPVO https://www.isepvo.sk/ . V elektronickej platforme IS EPVO sa pod predkladaním ponuky rozumie elektronické posielanie jednotlivých dokumentov tvoriacich ponuku a sprievodného listu podpísaného elektronickým podpisom vygenerovaným pre danú zákazku, a to pre osobu oprávnenú podpísať ponuku v mene uchádzača. Uchádzač sa pri predkladaní ponuky prostredníctvom elektronickej platformy IS EPVO riadi používateľskými príručkami: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickým spôsobom prostredníctvom elektronickej platformy IS EPVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovením § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v elektronickej platforme IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.