Vyhlásené obstarávanie

Nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
108 542,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
29. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nákup originálnych tonerových náplní a spotrebného materiálu do tlačiarenských zariadení Objednávateľa za účelom zabezpečenia tlače požadovaných pracovných materiálov.

Názov Položky:  1. Originálne tonery a spotrebný materiál

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Originálny toner do tlačiarne TASKalfa 5053ci - TK-8515K Black Toner, čierny, 30 000 strán A4 pri 5 % pokrytí

Presne: 50

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Dodávku originálnych tonerov a spotrebného materiálu (vrátane príslušenstva) sa Dodávateľ zaväzuje dodať s vyťaženosťou podľa normy ISO/IEC 19752,19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne), IDO/IEC 1179. Súčasne sa Dodávateľ zaväzuje pri ich dodávke aj prevziať prázdne obaly z už dodaných tonerov a ekologicky ich zlikvidovať v zmysle zákona č.223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

V prípade pochybností ohľadne originality dodaných tonerových náplní je rozhodujúce vyjadrenie výrobcu, resp. Dodávateľa zariadenia do ktorého je toner určený, ktoré si je Objednávateľ oprávnený od výrobcu, resp. Dodávateľa zariadenia vyžiadať.

V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesto určené Objednávateľom a likvidácia spotrebovaného materiálu .

Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. Nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec.

Požadujeme dodať originálne tonery a spotrebný materiál zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Tonerové náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Tonerové náplne musia byť v platnom dátume spotreby.

Ak po dodaní tonerových náplní Objednávateľ zistí, že tonerové náplne nie sú originály, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. Ak nastane situácia uvedená v prvej vete, je Dodávateľ povinný Objednávateľovi vrátiť zaplatenú sumu za nesprávne dodané tonerové náplne.

Dodávateľ je povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody položkovitý rozpočet v editovateľnej podobe s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na maximálne dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH v EUR, ceny bez DPH a ceny s DPH v EUR) jednotlivých tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky, tak aby celková cena zodpovedala zmluvnej cene uvedenej v Rámcovej dohode.

Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby Dodávateľa oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Dodanie a prevzatie predmetu zmluvy alebo jeho časti na základe čiastkových zadaní sa uskutoční prostredníctvom čiastkového dodacieho listu vystaveného Dodávateľom (ďalej len „dodací list“). Dodací list musí byť povinnou prílohou čiastkovej faktúry. Dodací list bude obsahovať najmä tieto náležitosti: názov Objednávateľa, názov Dodávateľa, kalendárny mesiac, rok, dátum dodania tonerov a/alebo spotrebného materiálu, zoznam dodaných tonerov a/alebo spotrebného materiálu, meno a priezvisko zodpovednej osoby, dátum a podpis zmluvných strán. Dodací list tvorí Prílohu č. 1 "Vzor dodacieho listu".

Čiastkové zadanie musí obsahovať najmä: typ tlačiarne, typ tonerov a spotrebného materiálu, objednávané množstvo, čas a miesto dodania. Dodávateľ do 2 dní potvrdí e-mailom Objednávateľovi prijatie a akceptáciu čiastkového zadania. Dodávateľ nie je oprávnený bezdôvodne odmietnuť akceptáciu čiastkového zadania. Čiastkové zadanie je uzatvorené v deň, kedy akceptácia čiastkového zadania bude doručená Objednávateľovi.

Tonery a spotrebný materiál objednaný na základe čiastkových zadaní sa považuje za prevzatý momentom podpísania dodacieho listu zmluvnými stranami (Príloha č. 1 "Vzor dodacieho listu") tejto Rámcovej dohody.

Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet zmluvy (tovar) alebo jeho časť , ktorý má zjavnú vadu vrátane poškodenia obalu. Vadou sa rozumie aj dodanie takého množstva tonerových náplní a spotrebného materiálu, ktoré nezodpovedá čiastkovému zadaniu, alebo jeho objednaného množstva , alebo ak tonery a spotrebný materiál nie sú originálne alebo ak neboli objednané tonery a spotrebný materiál dodané dohodnutým spôsobom alebo v dohodnutom termíne.

Zmluvné strany berú na vedomie, že zadanie čiastkových zadaní je plne v kompetencii Objednávateľa a Objednávateľ bude zadávať jednotlivé čiastkové zadania v závislosti od svojich potrieb, pričom uvedené nezakladá ďalšie práva Dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah predmetu zmluvy.

Počty uvedené v technickej špecifikácii predstavujú maximálne počty jednotlivých tovarov, ktoré Objednávateľ môže objednať počas trvania rámcovej dohody. Plnenie a dodávka predmetu rámcovej dohody bude realizovaná priebežne, vždy na základe čiastkových objednávok a to v požadovanom množstve na požadované miesto plnenia a podľa informácií uvedených v objednávke.

Maximálna akceptovaná dodacia doba je 10 pracovných dní ak je tovar skladom. Tovar ak nieje skladom tak max dodacia doba je 30 kalendárnych dní. Ak nieje dostupnosť tovaru dlhšia ako 30 kalendárnych dní tak dodávateľ je povinný dodať adekvátny ekvivalent v rovnakej kvalite a kompatibilite.

Dodávateľ je povinný dodať objednané tonery a spotrebný materiál v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tonery a spotrebný materiál doručený v inom čase, Objednávateľ po pracovnej dobe nepreberie.

S objednanými tonermi a spotrebným materiálom je Dodávateľ povinný odovzdať Objednávateľovi všetky doklady/potvrdenia/listiny, ktoré sa k tonerom a spotrebnému materiálu dodávajú alebo sú nevyhnutné pre ich riadne užívanie a inštaláciu v zariadeniach.

Vlastnícke právo k dodaným tonerom a spotrebnému materiálu prechádza na Slovenskú republiku do správy Objednávateľa podľa zákona č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov momentom prevzatia tonerov a spotrebného materiálu.

Faktúra za poskytnuté plnenie podľa tejto zmluvy bude zasielaná do 14 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi spolu s faktúrou i čiastkové zadania vrátane dodacieho listu, ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Faktúra môže byť vyhotovená len na základe Objednávateľom podpísaného dodacieho listu.

Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa ustanovenia § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z.

Platbu vykoná Objednávateľ na základe riadne vystavenej faktúry na bankový účet Dodávateľa uvedený v záhlaví tejto Zmluvy, a to do 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi podľa predchádzajúceho bodu.

Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa postúpiť na tretiu osobu a ani založiť akékoľvek svoje pohľadávky vzniknuté na základe alebo v súvislosti s touto zmluvou alebo plnením záväzkov podľa tejto zmluvy.

Zmluvné strany sa dohodli, že na vykonanie predmetu zmluvy Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiadny preddavok ani zálohovú platbu.

V prípade, ak by pokyny Objednávateľa boli v rozpore s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, Dodávateľ sa zaväzuje na túto skutočnosť Objednávateľa upozorniť a vyžiadať si jeho pokyn na ďalší postup vo veci. V prípade, ak napriek upozorneniu Dodávateľa Objednávateľ aj naďalej trvá na plnení tejto zmluvy požadovaným spôsobom, v rozpore s príslušnými právnymi predpismi, je Dodávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť

V prípade, ak by pokyny Objednávateľa boli nevhodné alebo nevykonateľné, Dodávateľ sa zaväzuje na túto skutočnosť Objednávateľa upozorniť a vyžiadať si jeho pokyn na ďalší postup vo veci. V prípade, ak napriek upozorneniu Dodávateľa Objednávateľ aj naďalej trvá na plnení tejto zmluvy požadovaným spôsobom, Dodávateľ nezodpovedá za škodu, ktorá vznikla plnením tejto zmluvy podľa takéhoto pokynu.

Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa postúpiť na tretiu osobu a ani založiť akékoľvek svoje pohľadávky vzniknuté na základe alebo v súvislosti s touto zmluvou alebo plnením záväzkov podľa tejto zmluvy.

V prípade ak má plnenie Dodávateľa vady, Dodávateľ má povinnosť bez zbytočného odkladu, po písomnom oznámení vady poskytnutého plnenia zo strany Objednávateľa tieto vady odstrániť, najneskôr však v lehote desiatich kalendárnych dní odo dňa doručenia písomného oznámenia o vadách.

V prípade, ak sa Dodávateľ zapisuje do registra partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Dodávateľ sa zaväzuje, že bude v registri zapísaný počas celej doby trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy a je dôvodom, ktorý oprávňuje Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Pokiaľ nebude počas trvania zmluvy Dodávateľ zapísaný do registra, nie je Objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry. Trvanie zápisu v registri je Dodávateľ povinný preukázať kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu na vyžiadanie Objednávateľovi.

Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať Dodávateľovi nevyhnutne potrebnú dokumentáciu a/alebo informácie týkajúce sa skutočností súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy, a/alebo dokumentáciu a/alebo informácie, ktoré sú potrebné za účelom riadneho plnenia predmetu zmluvy, prípadne mu takúto dokumentáciu a/alebo informácie na jeho požiadanie bez zbytočného odkladu zabezpečiť, za predpokladu, že Dodávateľ tak ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti nevie spraviť sám

V čase uzatvorenia tejto zmluvy zmluvné strany nepredpokladajú v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy spracúvanie osobných údajov Dodávateľom v mene Objednávateľa. V prípade, ak kedykoľvek v priebehu plnenia predmetu tejto zmluvy bude potrebné, aby Dodávateľ spracúval osobné údaje ako sprostredkovateľ v mene Objednávateľa ako prevádzkovateľa, zmluvné strany sa zaväzujú pred začatím spracúvania osobných údajov uzatvoriť zmluvu o poverení spracúvaním osobných údajov, a to najneskôr v lehote do tridsať pracovných dní odo dňa, kedy táto potreba nastala.

Dodávateľ preberá záruku za akosť dodaných tonerov a spotrebného materiálu na obdobie 12 mesiacov od prevzatia jednotlivých tonerov a spotrebného materiálu na základe čiastkových zadaní

Dodávateľ má povinnosť odstraňovať všetky vady dodaných tonerov a spotrebného materiálu, na ktoré sa vzťahuje záruka, do 2 pracovných dní po ich nahlásení Objednávateľom na vlastné náklady. Ak to nie je možné, v rovnakej lehote je povinný dodať Objednávateľovi nový toner a/ alebo spotrebný materiál.

Ak nejde o vadu, ktorá by spôsobovala nepoužiteľnosť tonerov a/alebo spotrebného materiálu, zmluvné strany sa môžu dohodnúť na tom, že Dodávateľ dá Objednávateľovi primeranú zľavu z ceny vadného toneru a/alebo spotrebného materiálu. Od momentu odstránenia vady alebo dodania nového toneru a/alebo spotrebného materiálu plynie nová lehota na uplatnenie zodpovednosti za vady tej časti tonerov a spotrebného materiálu, na ktorú bola uplatnená zodpovednosť za vady v rovnakej dĺžke, ako bola pôvodná lehota na uplatnenie zodpovednosti za vady podľa tohto bodu.

Zmluvné strany sú povinné zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a informáciách, o ktorých sa dozvedeli pri plnení predmetu zmluvy a o získaných dôverných informáciách spôsobom obvyklým pre utajovanie takýchto informácií, ak nie je výslovne dohodnuté inak.

V prípade porušenia povinností Dodávateľa spôsobujúcich omeškanie poskytnutia plnenia predmetu zmluvy riadne a včas, vzniká Objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,2 % z ceny za každý aj začatý deň omeškania a za každý prípad porušenia povinnosti.

V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry v termíne splatnosti je Dodávateľ oprávnený uplatniť voči Objednávateľovi úrok z omeškania z dlžnej časti ceny v sadzbe podľa Obchodného zákonníka v spojení s § 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Ak Dodávateľ poruší akúkoľvek z povinností , ktorá je uvedená v Rámcovej dohode , vzniká Objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každé jedno porušenie povinnosti.

Dodávateľ je povinný sa riadiť ustanoveniami Protikorupčnej doložky ktorá je prílohou tejto Rámcovej dohody a ak ju poruší tak v plnom rozsahu zodpovedá za škody.

Zaplatením zmluvnej pokuty podľa tejto zmluvy nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá vznikla Objednávateľovi v plnej výške.

Objednávateľ požaduje, aby súčasťou každého dodania a prevzatia  tovarov na základe čiastkových zadaní bolo v zmysle  vyplnenej Prílohy č. 1 - Vzor dodacieho listu

Predložením ponuky uchádzač o verejné obstarávanie súhlasí so znením a dodržiavaním Protikorupčnej doložky, ktorá je prílohou č. 2 tejto Rámcovej dohody.