Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja informačných systémov Úradu priemyselného vlastníctva


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 690 334,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Podľa bodu 1) - § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) musí preukazovať realizáciu zákaziek v minimálne nasledovnej úrovni: a) Minimálne jedna poskytnutá služba v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej kumulatívnej hodnote 2 000 000 eur bez DPH

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Podľa bodu 2) - § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: a) Certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. b) Certifikátu Systému informačnej bezpečnosti ISO 27001 ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podľa bodu 3) - § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Základné požiadavky na jednotlivých špecialistov, preukazujú uchádzači predložením týchto dokladov: - štruktúrované životopisy, - príslušné kópie certifikátov a/alebo dokladov, - zoznam praktických skúseností. Uchádzači predložia predmetné doklady ako sken originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje odborná spôsobilosť expertov, pokiaľ budú preukazovať požiadavky určené verejným obstarávateľom. Expert č. 1 - IT analytik a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti analýzy, návrhu a implementácie informačných systémov v pozícii analytika, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti analýzy, návrhu a implementácie informačných systémov, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát v oblasti analýzy a návrhu IS napr. Certified UML Professional Foundation level (OMG), alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 2 - Hlavný projektový manažér a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti v oblasti riadenia projektov implementácie IT systémov v pozícii projektového manažéra, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia projektov implementácie IT systémov pričom pri uvedených skúsenostiach musel vykonať minimálne plánovanie projektu, časový harmonogram projektu, riadenie zdrojov, riadenie rizík; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát pre oblasť projektového riadenia, napr. PRINCE 2 Practitioner Examination alebo IPMA úroveň C , alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 3 Programátor/ analytik pre platformu Fabasoft a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti analýzy procesov, modelovania procesov, architektúry IT systémov, integrácii informačných systémov, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti analýzy, návrhu, architektúry, implementácie a modelovania integračných rozhraní na platforme Fabasoft eGOV Suite, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát v oblasti platformy Fabasoft, certifikát FABSOFT špecialista na analýzu procesov, modelovania a integračný dizajn na platforme Fabasoft eGOV Suite 2016 - 2023, úroveň Expert, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 4 - IT/IS konzultant - architekt a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti návrhu a budovania informačných systémov v pozícii hlavného architekta, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti návrhu IS, pričom pri uvedených skúsenostiach musel vykonať minimálne návrh business architektúry, návrh architektúry, návrh technologickej architektúry, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát v oblasti návrhu architektúry IS, napr.: IT TOGAF Certified Level 2, alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 5 - IT Tester a) minimálne 1 profesionálna praktická skúsenosti v projekte v pozícii IT testera, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) získaný a platný certifikát v oblasti testovania napr. ISTQB® Foundation alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou autoritou, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 6 – Manažér IT služieb a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti riadenia služieb informačných technológií v pozícii manažéra IT služieb, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia služieb informačných technológií, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát v oblasti analýzy a návrhu riadenia služieb informačných technológií napr. ITIL, alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Informačných systémov Úradu priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky (ÚPV SR), ktoré sú vzájomne integrované a zabezpečujú komplexné vedenie konaní predmetov priemyselného vlastníctva, poskytovanie elektronických služieb a zverejňovanie údajov formou otvorených údajov.

ÚPV SR je prevádzkovateľom informačných systémov IS FABASOFT, IS Portál elektronických služieb ÚPV SR, IS Webregistre, IS Register, IS Evidencie a IS štatistický modul.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.