Obstarávanie

Dodávka a montáž kancelárskeho nábytku pre rezort MPSVR SR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
194 838,00
Konečná suma(Bez DPH):
194 836,00
Zaplatené:
99.99%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
9

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákaziek zadávaných v DNS bude dodávka a montáž najmä: nábytok, sedadlá, stoličky, otočnésedadlá, kreslá, stoly, skrine, písacie stoly, knižnice, kancelársky nábytok, kancelárske police, archivačnésystémy, archivačné skrine, kancelárske vozíky, nábytok k počítaču, počítačové stoly, nábytok pre domácnosť,kuchynský nábytok a vybavenie, vstavané skrine, záhradný nábytok, nábytok do spálne, jedálne a obývacejizby, postele a lôžkoviny a špeciálne mäkké vybavenie, matrace, šatníky, nábytok do kúpeľne, nábytok dojedálne, rozličný nábytok, nábytok pre konferenčné miestnosti, nábytok do vstupných hál a recepcií, ktoré súzaradené podľa slovníka obstarávania v rozsahu skupiny 391.... kódov CPV. Pri každej konkrétnej zákazkeverejný obstarávateľ presne špecifikuje predmet zákazky vo výzve na predkladanie ponúk s uvedenímkonkrétnych kódov CPV v rámci skupiny 391.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DAVID interier design, spol. s r.o. 3 13 049,00 Neuvedené EUR 17. September 2018 236029
DAVID interier design, spol. s r.o. 3 14 099,00 Neuvedené EUR 17. September 2018 236028
DAVID interier design, spol. s r.o. 3 18 796,00 Neuvedené EUR 17. September 2018 236027
DAVID interier design, spol. s r.o. 2 19 744,00 Neuvedené EUR 17. Júl 2018 236026
DAVID interier design, spol. s r.o. 3 19 430,00 Neuvedené EUR 17. September 2018 236025
KLS spol. s.r.o. 3 83 273,00 Neuvedené EUR 19. September 2018 236024
TOP-INTERIER Topoľčany s.r.o. 1 16 948,00 Neuvedené EUR 15. August 2018 236023
KLS spol. s.r.o. 2 5 477,00 Neuvedené EUR 10. September 2018 236022
TOP-INTERIER Topoľčany s.r.o. 2 4 020,00 Neuvedené EUR 18. Júl 2018 236021

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady 20. Júl 2016 20. Júl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/692681/content/529557/download","filename":"Súťažné podklady.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/692681/content/529558/download","filename":"Príloha č. 1 k SP_Zoznam.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/692681/content/529559/download","filename":"Príloha č. 2 k SP_Aukčný poriadok.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/692681/content/529560/download","filename":"Príloha č. 3 k SP_VPP DNS verzia č. 2.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/692681/content/529561/download","filename":"Príloha č. 4 k SP_VPP EN Evoservis.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápisnica o zriadení DNS 23. Jún 2017 23. Jún 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/837241/content/647390/download","filename":"Zápisnica o zriadeni DNS 03.pdf"}]
Správa o zákazke Správa § 61 3. Október 2016 3. Október 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/718544/content/538733/download","filename":"Správa.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia za rok 2017 30. Január 2018 30. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/936782/content/738868/download","filename":"Suma skutočného plnenia 2017.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácie a dokumenty podľa § 64 odsek 1 ZVO 10. August 2017 10. August 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/862279/content/618487/download","filename":"link.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.