Obstarávanie

Nákup kancelárskych potrieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
90 383,00
Konečná suma(Bez DPH):
90 383,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup kancelárskych potrieb, ktorých podrobná špecifikácia je Prílohou č. 1 Súťažných podkladov. Dodávateľ zároveň zabezpečí aj služby spojené s dodaním tovaru na miesto dodania určeného verejným obstarávateľom a s vyložením v mieste dodania (dodanie priamo do určenej kancelárie). Dodanie tovaru bude zabezpečené na základe uzatvorenej Rámcovej dohody (podľa ustanovenia § 83 a nasl.) na obdobie 48 mesiacov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PAPERA s.r.o. 4 90 383,00 Neuvedené EUR 7. Február 2017 81544

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia za rok 2017 21. Február 2018 21. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/946753/content/685679/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia Nákup kancelárs. potrieb.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača ŠEVT a.s. 27. Júl 2017 27. Júl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588935/download","filename":"1_Identifikacne_udaje.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588936/download","filename":"2_Navrh_na_plnenie_kriteria.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588937/download","filename":"3_Navrh_RD_VZ_26_2016.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588938/download","filename":"3_Priloha_c_1_Podrobna_specifikacia.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588939/download","filename":"3_Priloha_c_2_Navrh_na_plnenie_kriteria.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588940/download","filename":"4_Ponuknuta_cena.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588941/download","filename":"Obsah_ponuky_KRITERIA.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588942/download","filename":"1_Identifikacne_udaje.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588943/download","filename":"2_Vyhlasenie_Priloha_c_2.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588945/download","filename":"3_Vyhlasenie_zverejnenie_ponuky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588946/download","filename":"12_Cestne_vyhlasenie_subdodavatel.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856648/content/588947/download","filename":"Obsah_ponuky_OSTATNE.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Rámcová dohoda na predmet zákazky: „Nákup kancelárskych potrieb“ 8. Február 2017 8. Február 2017 []
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 9. Január 2017 9. Január 2017 []
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača PAPERA s.r.o. 27. Júl 2017 27. Júl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856644/content/588925/download","filename":"cast_KRITERIA.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856644/content/588926/download","filename":"cast_OSTATNE.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Tibor Varga TSV PAPIER 27. Júl 2017 27. Júl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588957/download","filename":"1_Identifikacne_udaje_uchadzaca.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588958/download","filename":"2_Navrh_na_plnenie_kriterii.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588959/download","filename":"3_Ramcova_dohoda.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588960/download","filename":"4_Podrobna_cenova_kalkulacia.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588961/download","filename":"1_Identifikacne_udaje_uchadzaca.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588962/download","filename":"2_Vyhlasenie_uchadzaca.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588963/download","filename":"3_Vyhlasenie_o_suhlase_so_zverejnenim_ponuky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856652/content/588964/download","filename":"4_JED_formular_TSVPapier.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 12. Január 2017 12. Január 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/762962/content/492249/download","filename":"merged (3).pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 9. Február 2017 9. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/778130/content/576218/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia podmienok účasti.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Lamitec, spol. s r.o. 27. Júl 2017 27. Júl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856640/content/588902/download","filename":"Ponuka_kriteria_identicka.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856640/content/588903/download","filename":"Ponuka_kriteria_na_zverejnenie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856640/content/588904/download","filename":"Ponuka_ostatne_identicka.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/856640/content/588905/download","filename":"Ponuka_ostatne_na_zverejnenie.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 5. December 2016 5. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/744152/content/512513/download","filename":"sutazne_podklady_kancelarske_potreby.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 9. Február 2017 9. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/778121/content/576161/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 9. Február 2017 9. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/778127/content/576165/download","filename":"Zápisnica z otvarania casti Kriteria.pdf"}]
Zmluva Rámcová dohoda na predmet zákazky: „Nákup kancelárskych potrieb“ 8. Február 2017 8. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/777649/content/573252/download","filename":"Rámcová dohoda na predmet zákazky- „Nákup kancelárskych potrieb“ - text.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica o vyhodnotení ponúk 9. Február 2017 9. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/778132/content/576221/download","filename":"Zapisnica z vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 19. December 2016 19. December 2016 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.