Dodávateľ

SOR Libchavy spol. s r.o.

Libchavy
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: SOR Libchavy spol. s r.o.

IČO: 15030865

Adresa: Dolní Libchavy Libchavy

Registračné číslo: 2021/12-PO-E9561

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 20. December 2021

Záznam platný do: 20. December 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 15 410 000,00 EUR 1 1
2015 16 380 000,00 EUR 2 2
2017 27 800 000,00 EUR 3 3
2018 9 825 000,00 EUR 1 1
2020 9 020 650,00 EUR 3 3
2021 26 063 000,00 EUR 4 5
2022 6 910 600,00 EUR 2 2
2023 978 500,00 EUR 1 2
2024 3 599 900,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 15 410 000,00 EUR 1 1
2015 12 600 000,00 EUR 1 1
2016 3 780 000,00 EUR 1 1
2017 27 800 000,00 EUR 3 3
2018 9 825 000,00 EUR 1 1
2020 9 020 650,00 EUR 3 3
2021 26 063 000,00 EUR 4 5
2022 6 910 600,00 EUR 2 2
2023 978 500,00 EUR 1 2
2024 3 599 900,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 6 67 400 600,00 67400600.00 EUR
Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť 3 5 555 000,00 5555000.00 EUR
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 5 27 183 500,00 27183500.00 EUR
SAD Prešov, a.s. 2 6 984 000,00 6984000.00 EUR
SAD Prievidza, a.s. 1 848 000,00 848000.00 EUR
ARRIVA Nové Zámky, a.s. 1 2 380 000,00 2380000.00 EUR
ARRIVA Michalovce, a.s. 1 2 036 650,00 2036650.00 EUR
Dopravný podnik mesta Martin, s.r.o. 1 3 599 900,00 3599900.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Nákup kĺbových autobusov pre Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 15 410 000,00 15410000.0 EUR 2014 Tovary Nie 1
Nákup nízkopodlažných elektrobusov Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 3 780 000,00 3780000.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Nákup nízkopodlažných elektrobusov Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 12 600 000,00 12600000.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Nákup autobusov do 12,2 m pre Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 6 758 400,00 6758400.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup autobusov do 18,8 m pre Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 10 491 360,00 10491360.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup elektrobusov pre Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 10 400 000,00 10400000.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Nákup vysokoenviromentálnych nízkopodlažných autobusov MHD v DPMK, a.s. Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 13 378 500,00 13378500.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Nákup nízkopodlažných autobusov prímestskej autobusovej dopravy SAD Prešov, a.s. 11 736 000,00 11736000.0 EUR 2020 Tovary Áno 1
Nákup nízkopodlažných autobusov prímestskej autobusovej dopravy SAD Prešov, a.s. 11 736 000,00 11736000.0 EUR 2020 Tovary Áno 1
Prímestské autobusy s koncepciou Low Entry 12 m ARRIVA Michalovce, a.s. 2 036 650,00 2036650.0 EUR 2020 Tovary Áno 1
Nákup dieselových autobusov a príslušenstva pre DPMP Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť 5 021 699,00 5021699.0 EUR 2021 Tovary Áno 2
Nákup autobusov ARRIVA Nové Zámky, a. s. – 10,5 m ARRIVA Nové Zámky, a.s. 2 380 000,00 2380000.0 EUR 2021 Tovary Áno 1
Ekologické autobusy v prímestskej doprave SAD Prievidza, a.s. 848 000,00 848000.0 EUR 2021 Tovary Áno 1
Nákup autobusov s dĺžkou do 12,2 m s dieselovým pohonom Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 19 080 000,00 19080000.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Trolejbusy pre Bratislavu – nákup 12m trolejbusov Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 5 110 600,00 5110600.0 EUR 2022 Tovary Áno 1
Nákup elektrobusov a príslušenstva pre DPMP_2022 Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť 2 469 050,00 2469050.0 EUR 2022 Tovary Áno 1
NÁKUP AUTOBUSOV CNG Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 1 114 600,00 1114600.0 EUR 2023 Tovary Áno 2
Nákup autobusov s CNG pohonom Dopravný podnik mesta Martin, s.r.o. 3 958 300,00 3958300.0 EUR 2024 Tovary Nie 1




+420465519452


kryzlova@sor.cz
sor@sor.cz

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 44 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Roman Korbačka
Adresa:
Drotárska cesta 100 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 17000
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
29. Marec 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Daniel Křetínský
Adresa:
Kostelní 12 Praha 7 17000
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
29. Marec 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Roman Korbačka
Adresa:
Drotárska cesta 100 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 17000
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
21. September 2018
Záznam do:
29. Marec 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Daniel Křetínský
Adresa:
Kostelní 12 Praha 7 17000
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
21. September 2018
Záznam do:
29. Marec 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Daniel Křetínský
Adresa:
Kostelní 12 Praha 7 17000
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Júl 2017
Záznam do:
21. September 2018
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Roman Korbačka
Adresa:
Drotárska cesta 100 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 17000
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Júl 2017
Záznam do:
21. September 2018
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Klára Cetlová
Adresa:
U Mrázovky 17 Praha 5 15000
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Júl 2017
Záznam do:
21. September 2018
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Daniel Křetínský
Adresa:
Kostelní 12 Praha 7 17000
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Roman Korbačka
Adresa:
Drotárska cesta 100 Bratislava 81102
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s. r. o.
Adresa:
Šoltésovej 14 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108
Meno:
Advokátska kancelária RELEVANS s. r. o.
Adresa:
Dvořákovo nábrežie 8A Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 02

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 27.09.2019 do:

Stiahni



Záznam platný od: 29.03.2019 do: 27.09.2019

Stiahni



Záznam platný od: 21.09.2018 do: 29.03.2019

Stiahni



Záznam platný od: 10.07.2017 do: 21.09.2018

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.