Dodávateľ

LUX - KOŠICE, s.r.o.

Košice
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: LUX FACILITY MANAGEMENT, s.r.o.

IČO: 36579769

Adresa: Prešovská cesta 31 Košice-mestská časť Dargovských hrdinov

Registračné číslo: 2022/9-PO-D1228

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 14. September 2022

Záznam platný do: 14. September 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 1 315 308,00 EUR 2 2
2016 274 079,00 EUR 1 1
2017 1 050 146,00 EUR 2 2
2019 2 917 448,00 EUR 4 4
2020 4 076 966,67 EUR 4 5
2022 2 535 564,52 EUR 4 8
2023 4 127 280,22 EUR 7 9
2024 54 328,54 EUR 2 2
0 18 666,67 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 835 759,00 EUR 1 1
2016 753 628,00 EUR 2 2
2017 148,00 EUR 1 1
2018 1 049 998,00 EUR 1 1
2019 2 917 448,00 EUR 4 4
2020 4 076 966,67 EUR 4 5
2022 2 119 416,00 EUR 1 2
2023 3 953 990,88 EUR 9 13
2024 662 433,07 EUR 4 5

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 928 946,14 928946.14 EUR
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 1 42 078,54 42078.54 EUR
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 3 6 232 412,00 6232412.00 EUR
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 1 133 333,00 133333.00 EUR
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. 2 1 093 317,00 1093317.00 EUR
Krajský súd v Košiciach 2 524 309,00 524309.00 EUR
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 5 2 117 442,42 2117442.42 EUR
Sociálna poisťovňa, ústredie 1 1 049 998,00 1049998.00 EUR
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice 1 148,00 148.00 EUR
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 1 889 789,00 889789.00 EUR
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 2 59 890,00 59890.00 EUR
Slovenská pošta, a.s. 12 2 818 575,52 2818575.52 EUR
K13-Košické kultúrne centrá 1 479 549,00 479549.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Upratovanie budov v správe Bytového podniku mesta Košice, s.r.o. Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. 1 375 439,00 1375439.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Upratovanie K13-Košické kultúrne centrá 479 549,00 479549.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Upratovacie služby 2016 - 2020 Krajský súd v Košiciach 274 079,00 274079.0 EUR 2016 Služby Nie 1
UPRATOVACIE A ČISTIACE SLUŽBY PRE SOCIÁLNU POISŤOVŇU Sociálna poisťovňa, ústredie 4 503 919,00 4503919.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Tonery do tlačiarní repasované Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice 1 500,00 1500.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Čistiace a upratovacie služby a zimná údržba vybraných objektov a priestorov v správe, resp. nájme BPMK, s.r.o. Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. 347 738,00 347738.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Upratovacie a čistiace služby pre Banskobystrický kraj Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 2 600 000,00 2600000.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Upratovacie a čistiace služby 2020 až 2024 Krajský súd v Košiciach 336 000,00 336000.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Upratovanie administratívnych priestorov Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 40 000,00 40000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Upratovanie prevádzkových priestorov Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 20 000,00 20000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 1 016 369,00 1016369.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Upratovacie a čistiace služby Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 14 630 841,00 14630841.0 EUR 2020 Služby Nie 2
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 138 701,66 138701.66 EUR 2020 Tovary Nie 1
ZABEZPEČENIE UPRATOVANIA V OBJEKTOCH SP, A.S. VRÁTANE PRANIA A PREZLIEKANIA BIELIZNE NA VYBRANÝCH OBJEKTOCH Slovenská pošta, a.s. 2 119 416,00 2119416.0 EUR 2022 Služby Nie 2
ZABEZPEČENIE UPRATOVANIA V OBJEKTOCH SP, A.S. VRÁTANE PRANIA A PREZLIEKANIA BIELIZNE NA VYBRANÝCH OBJEKTOCH Slovenská pošta, a.s. 285 876,00 285876.0 EUR 2022 Služby Nie 2
Upratovacie služby v objektoch ÚPSVaR Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 6 219 805,00 6219805.0 EUR 2023 Služby Nie 1
ZABEZPEČENIE UPRATOVANIA V OBJEKTOCH SP, A.S. VRÁTANE PRANIA A PREZLIEKANIA BIELIZNE NA VYBRANÝCH OBJEKTOCH Slovenská pošta, a.s. 315 340,00 315340.0 EUR 2023 Služby Nie 2
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodania hygienického materiálu Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 86 099,46 86099.46 EUR 2023 Služby Nie 1
Upratovacie a čistiace služby Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 828 296,00 828296.0 EUR 2023 Služby Nie 1
ZABEZPEČENIE UPRATOVANIA V OBJEKTOCH SP, A.S. VRÁTANE PRANIA A PREZLIEKANIA BIELIZNE NA VYBRANÝCH OBJEKTOCH Slovenská pošta, a.s. 306 574,00 306574.0 EUR 2023 Služby Nie 2
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodania hygienického materiálu Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 32 887,62 32887.62 EUR 0 Služby Nie 1
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodania hygienického materiálu Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 22 090,96 22090.96 EUR 2024 Služby Nie 1
ZABEZPEČENIE UPRATOVANIA V OBJEKTOCH SP, A.S. VRÁTANE PRANIA A PREZLIEKANIA BIELIZNE NA VYBRANÝCH OBJEKTOCH Slovenská pošta, a.s. 2022 Služby Nie 2
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 2023 Služby Nie 1
ZABEZPEČENIE UPRATOVANIA V OBJEKTOCH SP, A.S. VRÁTANE PRANIA A PREZLIEKANIA BIELIZNE NA VYBRANÝCH OBJEKTOCH Slovenská pošta, a.s. 2022 Služby Nie 2
Upratovacie a čistiace služby Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2023 Služby Nie 1
Upratovacie služby Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 199 250,41 199250.41 EUR 2024 Služby Nie 1




+421917716744
+421905472182


lux-kosice@lux-kosice.sk
OBCHOD@LUXFM.SK
stojakova.galina@luxfm.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 915 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Jana Bartošová
Adresa:
Toplianska 24 Bardejov 08501
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
24. August 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Zdenek Horizral
Adresa:
Mliečna 38 Košice - mestská časť Košická Nová Ves 04014
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
8. Júl 2019
Záznam do:
24. August 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Martin Horizral
Adresa:
ul. Svätého Ladislava 96 Košice 04014
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
20. Jún 2017
Záznam do:
24. August 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Martin Jobbik
Adresa:
Rovniakova 11 Bratislava - mestská časť Petržalka 85102
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
8. Júl 2019
Záznam do:
3. August 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Zdenek Horizral
Adresa:
Mliečna 38 Košice - mestská časť Košická Nová Ves 04014
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
20. Jún 2017
Záznam do:
8. Júl 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Zdenek Horizral
Adresa:
Mliečna 38 Košice - mestská časť Košická Nová Ves 04014
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
20. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Martin Horizral
Adresa:
ul. Svätého Ladislava 96 Košice 04014
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
20. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
B&B, advokátska kancelária s.r.o.
Adresa:
Rázusova 1 Košice - mestská časť Juh 04001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 19.05.2022 do:

Stiahni



Záznam platný od: 1.02.2022 do: 19.05.2022

Stiahni



Záznam platný od: 29.06.2021 do: 1.02.2022

Stiahni



Záznam platný od: 24.08.2020 do: 29.06.2021

Stiahni



Záznam platný od: 3.08.2020 do: 24.08.2020

Stiahni



Záznam platný od: 8.07.2019 do: 3.08.2020

Stiahni



Záznam platný od: 20.06.2017 do: 8.07.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.